مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم:
دستگاه ها در اجرای تبلیغات مناسبتی همکاری کنند
برنامه های ویژه فرهنگی همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد در نظر داریم / مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان به طور کامل در اختیار هیئت های مذهبی، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است
ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری قم گفت: همه دستگاهها در زمینه تبلیغات محیطی در سطح شهر باید همکاری کنند و زمینه حضور و همکاری آنها فراهم شده و امیدواریم این همدلی و همراهی مطابق با سالهای گذشته توسط دستگاهها انجام شود.
به گزارش ایلنا، علی حاجی رضا، با اشاره به جلسه کمیته فرهنگی با موضوع بررسی برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد و نیمه شعبان اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیران شهری و مسئولان فرهنگی استان در سالن جلسات شهرداری قم در زمینه برنامه های فرهنگی برگزار شد.
وی ضمن گرامیداشت فراسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد و اعیاد شعبانیه از همه دستگاه ها و نهادهای استان، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج برای ایجاد غرفه های فرهنگی و برنامه های فرهنگی در سطح شهر به ویژه بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران دعوت کرد.
مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نیز برای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت فرهنگی به ویژه در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد که حضور حداکثری زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) در پارکسوار شمالی و امیر کبیر شاهد هستیم، آمادگی دارد.
وی یادآور شد: مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان به طور کامل در اختیار هیئت های مذهبی، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است.
حاجی رضا خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها در زمینه تبلیغات محیطی در سطح شهر باید همکاری کنند و زمینه حضور و همکاری آن ها فراهم شده و امیدواریم این همدلی و همراهی مطابق با سال های گذشته توسط دستگاه ها انجام شود.