معاون دادستان قزوین:
ارتقا تکریم ارباب رجوع باید در عمل باشد
معاون دادستان قزوین گفت: تکریم شهروندان و ارباب رجوع در تمامی دستگاهها و نهادها باید به صورت عملی ارتقا یابد و تنها به صحبت در کلام محدود نشود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یعقوب دادگر در بازدید از کلانتری ۱۳ باهنر شهر قزوین در راستای حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر عملکرد ضابطان، اظهار کرد: تمامی دستگاهها و نهادها به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه فعالیت دارند، از این رو جلب رضایت مردم و ارباب رجوع باید هدف اصلی هر سازمانی باشد.
معاون دادستان قزوین افزود: امروز بیشترین نارضایتی مردم از دستگاهها به دلیل نوع رفتار و برخورد کارکنان با مراجعان است که این موضوع بحث تکریم ارباب رجوع را خدشهدار میکند.
دادگر تاکید کرد: تمامی دستگاهها باید خود را در معرض نظارت قرار دهند و از نظارتها واهمهای نداشته باشند چون بدون شک هرچقدر نظارتها افزایش یابد و دقیقتر باشد، ارتقای سلامت و شناسایی نقاط ضعف و قوت را برای ارائه خدمات مطلوبتر در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: بازدیدهای دورهای از مراجع تحت نظارت دادستانی از جمله مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی، مراجع انتظامی، مراکز زیر مجموعه سازمان بهزیستی و... در راستای حفظ حقوق شهروندی، احیای حقوق عامه و نظارت بر ضابطان در دستور کار دادستانی قرار دارد و به صورت سرزده و دورهای انجام خواهد شد.
در ادامه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کلانتری ۱۳ باهنر قزوین با مشاهده پروندههای موجود، نکاتی در خصوص نحوه بررسی پروندهها، انجام تحقیقات و قوانین و مقررات مربوطه در راستای خدمترسانی مطلوب و تسریع در امور به پرسنل این کلانتری ارائه شد.