خبرگزاری کار ایران

در هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

برگزاری اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی در شرکت آب منطقه‌ای قزوین

برگزاری اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی در شرکت آب منطقه‌ای قزوین
کد خبر : ۱۵۴۴۸۴۴

به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین در نیمه اول امسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم که دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیرعامل، معاونین، مسئول امور ورزش، مدیران و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه‌ای قزوین حضور داشتند از دست اندرکاران برنامه‌ها تجلیل شد.

در این مراسم مالک حسین زاده، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روحی کارمندان اظهار داشت: کارمندان ورزشکار که از سلامت تن و روان برخوردارند، می‌توانند ضمن ارتباط گیری مناسب و تعامل اجتماعی خوب، پاسخگویی مناسبی نیز به مراجعان داشته باشند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، کاهش بیماری و در نتیجه کاهش هزینه استعلاجی و درمان پرسنل را بدنبال دارد.

حسین زاده افزود: همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند: هزینه کردن برای ورزش، نوعی سرمایه گذاری است، ورزش باید همگانی شود و همه ورزش را در برنامه‌های روزانه خود قرار دهند.

دبیر شورای مرکزی وزارت نیرو بیان کرد: آموزش ورزش همگانی، آموزش نحوه صحیح نشستن پشت میزکار، برگزاری مسابقات مجازی ورزشی برای فرزندان همکار و برنامه‌های فرهنگی و با نشاط دیگر باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

حسین زاده گفت: متاسفانه امروز سرانه ساخت بیمارستان و مراکز درمانی نسبت به ساخت مراکز و اماکن ورزشی که نقش مهمی در پیشگیری از بیماری را دارد بیشتر است.

حسین زاده با تاکید بر اهمیت اخلاق و منش پهلوانی در زندگی اظهارداشت: قهرمانان واقعی شهدا و ایثارگران هستند، اگر کشور عزیزمان امروز سربلند است و دولت مردان در حال خدمت رسانی به مردمند همه این کار‌ها مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران و خانواده معظم آنهاست.

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین نیز در این مراسم در خصوص آمار اماکن و سالن‌های ورزشی شرکت گفت: تعداد کل پرسنل شرکت آب منطقه‌ای قزوین ۲۴۳ نفر و مساحت اماکن و سالن‌های ورزشی ۳۶۳ متر مربع است که به ازای هر همکار ۱.۵ متر مربع سرانه ورزشی اختصاص داده شده است. 

وی بیان کرد: تعداد ورزشکاران شرکت ۱۲۰ نفر هستند که از این تعداد ۳۰ نفر خانم و ۹۰ نفر از آقایان همکار می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین اظهار داشت: تجهیز سالن‌های ورزشی، اعزام تیم‌های ورزشی شرکت به مسابقات کشوری و استانی، برگزاری گل گشت‌های خانوادگی، برگزاری جشنواره‌های ورزشی برای همکاران و فرزندان همکاران. مسابقات کتابخوانی و نقاشی از جمله اقدامات فرهنگی و ورزشی این شرکت در نیمه نخست سال جاری است.

فرزانه صادق زاده مسئول امور ورزش شرکت آب منطقه‌ای قزوین هم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد ورزش شرکت در نیمه نخست سال جاری گفت: خوشبختانه با همکاری مدیرعامل، معاونین و ذی حسابان شرکت، اعتبارات مناسبی تاکنون برای امور ورزش شرکت تخصیص داده شده که از این محل ضمن بازسازی سالن‌های ورزشی و خرید و به روزرسانی تجهیزات ورزشی، رشته تیر و کمان نیز برای اولین بار در شرکت راه اندازی شده است.

وی افزود: اعزام تیم‌های ورزشی شرکت به مسابقات سراسری وزارت نیرو در رشته‌های مختلف و مسابقات استانی و همچنین تحویل بن کارت‌های ورزشی به کلیه همکاران از دیگر اقدامات این شرکت در راستای ترویج فرهنگ ورزش بوده است. 

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایز ارزنده از زحمات و تلاش‌های ورزشکاران و مقام آوران شرکت قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز