خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۵ رای؛

جعفرزادگان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد قزوین شد

جعفرزادگان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد قزوین شد
کد خبر : ۱۵۴۱۸۹۷

مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین روز شنبه با حضور علی سلطان پور، رییس این فدراسیون برگزار و در پایان امیر جعفرزادگان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس این هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این دوره از انتخابات ۱۷ نماینده هیات های ورزشی و باشگاه های استان حضور داشتند که در نهایت امیر جعفرزادگان با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بولینگ و بیلیارد قزوین انتخاب شد.

رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین در این نشست اظهار کرد: با توجه به جذابیت این رشته در بین نوجوانان و جوانان، برنامه های هیات در ۲ برنامه کوتاه و مدت مدت به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: گسترش و توسعه ورزش بیلیارد، به ویژه در شهرستان های قزوین و همچنین آموزش این ورزش در دستور کار جدی هیات قرار گذاشته خواهد شد چرا که گسترش و توسعه این رشته ورزشی در حوزه قهرمان پروری و بحث آموزش، ناظر بر توسعه همگانی ورزش بولینگ و بیلیارد خواهد بود.

جعفرزادگان ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم جذابیت این رشته، تاکنون خیلی نتوانسته ایم زمینه فراگیری آن را در بین نوجوانان، جوانان و علاقه مندان به این ورزش در سطح استان فراهم کنیم، که این مساله نیز به دلیل عدم معرفی درست و باورهای صحیح به بولینگ و بیلیارد و همچنین نگاه های منفی که به آن وجود دارد، بازمی گردد.

رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد قزوین با بیان اینکه این استان ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزش بیلیارد بانوان را دارد، گفت: بیلیارد قزوین ظرفیت بسیار خوبی را در حوزه بانوان دارد و با وجود ورزشکاران و مربیان موفق خود بایستی سطح توانمندی ها موجود را افزایش دهیم و به همین علت یکی از برنامه های ما در دوره جدید، تبدیل استان قزوین به قطب ورزش بانوان در این رشته خواهد بود.

پیش از این مراسم و با تعیین رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد، از زحمات جمیل سعادت، سرپرست پیشین این هیات تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه همچنین با رای حاضران، پریسا درویشوند به عنوان نایب رییس، مسعود مرادی خزانه دار، لیلا میرزایی، قدرت الله مهدیخانی و رضا کاظمی به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز