خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

نماز جمعه نصر نشان داد ملت ایران تسلیم عملیات روانی دشمن نمی‌شود

نماز جمعه نصر نشان داد ملت ایران تسلیم عملیات روانی دشمن نمی‌شود
کد خبر : ۱۵۳۹۶۴۳

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: دشمن به دنبال جنگ روانی است، اما نماز جمعه باصلابت هفته گذشته نشان داد ما تسلیم نمی‌شویم و این حضور باشکوه بزرگترین عملیات روانی ملت بزرگ ایران علیه دشمن بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم یادبود کارگران معدن زغال سنگ طبس و شهیدان سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت از طرف تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم گفت: 76 سال است که شاهد ظلم به مردم فلسطین هستیم اما سال گذشته عملیات طوفان الاقصی توسط حماس رقم خورد که نتایج مثبت مختلفی را به همراه داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: هیچ جای دنیا مرسوم نیست طفل در قنداق و مجروح در بیمارستان را مورد هدف قرار دهند، این نشان می‌دهد، حداقل انسانیت در رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد و اگر مقاومت شکل نگیرد، این‌ها به سراغ ملت و کشور دیگری خواهند رفت.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از همه جا شکست خورده و برای همین دست به چنین اقداماتی می‌زند، ملت ایران با شناختی که از دشمن خود دارد، حاضر است با شرورترین دشمن اسلام مبارزه کند.

این مسئول نظامی استان با اشاره به تعدی دشمنان به کنسولگری ایران اظهار کرد: این امر نشانه نقض حقوق بشر و تعدی به خاک کشور بود و بعد از 10 روز براساس حقوق قانونی که داشتیم علی‌رغم همه پیغام‌هایی که می‌دادند تا واکنش نشان ندهیم، عملیات وعده صادق1 انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از آن زمانی که اسماعیل هنیه میهمان ایران بود، او را به شهادت رساندند، پس از این حادثه هم شاهد پیغام‌هایی بودیم که درخواست داشتند، واکنش نشان ندهیم.

رفیعی آتانی با اشاره به تجربه‌های مختلف دشمن از حمله ایران به نقاط حساس در مواردی مانند عین الاسد گفت: ما بارها نقاط حساس دشمن را مورد هدف قرار داده‌ایم اما پس از حوادث اخیر، اولین شکست اسرائیل و اربابش در وعده صادق2 رقم خورد چرا که فهمیدند ایران غیرقابل پیش‌بینی است و نوع حمله موشکی ایران در تصور آن‌ها نبود.

وی ادامه داد: دشمن حماقت می‌کند اما سپاه و نیروهای مسلح در مرکز تصمیم‌گیری واحد شورای امنیت همه بیدار هستند، دشمن در یک عملیات دروغ زندگی می‌کند، ما نباید بخشی از اهداف آن‌ها باشیم، نباید شایعات آن‌ها را باور کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز