خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

برای توسعه رشته تیراندازی با کمان از ظرفیت بسیج استفاده کنیم

برای توسعه رشته تیراندازی با کمان از ظرفیت بسیج استفاده کنیم
کد خبر : ۱۵۳۱۴۴۸

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: این رشته ورزشی برای توسعه و رشد نیازمند باشگاه‌های ورزشی است که باید در اقصی نقاط کشور احداث و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا شعبانی بهار روز چهارشنبه در مجمع عمومی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین اظهار کرد: هرکجا که باشگاه باشد بدون شک ورزش نیز شکل می‌گیرد و مسیر توسعه را هموار می‌سازد.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های توسعه تیراندازی با کمان برگزاری مسابقات داخل سالن است، اما باید هدف برگزاری مسابقات این رسته در زمین روباز باشد که بسیار مهم است.

شعبانی بهار تصریح کرد: برای توسعه این رشته ورزشی بایستی از ظرفیت بسیج استفاده کنیم، امروز بسیج در اقصی نقاط کشور و در قلب روستاها نیز سالن‌های ورزشی راه‌اندازی کرده که این مساله باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یک مربی ورزشی خوب، ورزشکار مترقی را پیدا و پرورش می دهد، تاکید کرد: بنابراین رشد علمی مربیان کشور در رشته تیراندازی با کمان باید در اولویت و ارکان برنامه‌های ما قرار بگیرد تا استعدادهای موجود در این زمینه را شکوفا سازیم.

شعبانی بهار تاکید کرد: مدل برگزاری مسابقات را نیز بایستی به سمت ۵۰ تا ۷۰ متر و حتی ریکرو پیش ببریم، امروز دنیا به این نتیجه رسیده که کمان کامپوند آمریکایی بوده و کمان ریکرو کره‌ای است و این مساله نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه قزوین در تیراندازی با کمان قهرمان می‌خواهد، خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی در استان قزوین مربیان و ورزشکاران خوبی دارد و از گذشته تاکنون هم نام قزوین در تیراندازی با کمان درخشان بوده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: پیشنها می کنم که هیات تیراندازی با کمان قزوین خود را برای میزبانی مسابقات این رشته آماده کند تا ما نیز در فدراسیون انجام این مساله را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز