خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد پزشکیان در استان قزوین؛

برخی سعی دارند رای مردم قزوین را بی‌اثر کنند

برخی سعی دارند رای مردم قزوین را بی‌اثر کنند
کد خبر : ۱۵۳۰۱۷۱

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین گفت: شکست خوردگان در انتخابات ریاست جمهوری در تلاش هستند با طرح مسائل کذب رای مردم را بی‌اثر کنند تا جایی که عنوان کرده اند از وقتی که نام علیخانی برای استانداری قزوین مطرح شده مردم در وحشت به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در نشست فعالین ستاد انتخاباتی پزشکیان در شهرستان البرز که در سالن شهید آوینی الوند برگزار شد، گفت: در چند انتخابات پیشین قزوین از نظر مشارکت در انتخابات در پایین‌ترین سطح خود و جزء استان‌های آخر بود، اما در این دوره روزنه امیدی باز شده و مردم فکر کردند می‌توانند شاهد تغییر و تحولاتی باشند، البته با مشکلات موجود در کشور رئیس جمهور فارغ از اینکه چه کسی باشد کار سختی در پیش دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: پزشکیان با شعار وفاق ملی سعی کرده موانعی که معمولا بر سر راه روسای جمهوری قرار دارد را کاهش دهد، وقتی اسامی کابینه اعلام شد، یاس و ناامیدی فضای مجازی را فرا گرفته بود و در گروه‌ها انتقادهای تندی را شاهد بودیم مبنی بر اینکه چرا چنین اتفاقی افتاد، خود ما هم به نوعی غافلگیر شدیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در جلسه‌ای که پیش از رای اعتماد مجلس برگزار شد، توضیحاتی را در این باره ارائه کرد، گفت: توضیحات رئیس جمهور، برخی را قانع کرده اما برخی هم قانع نشدند؛ دکتر پزشکیان عنوان کرد بر سر عهد و پیمان با مردم پابرجا هستم. شاید شخصیت‌های توانمندی هم باشند اما موانعی داشته و امکان معرفی آن‌ها نیست و ممکن بود بعد از معرفی در مجلس گیر کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: مشکل این است که مردم در انتخابات مجلس قهر کرده بودند، در نتیجه نمایندگانی با آرای بسیار پایین  به مجلس راه یافتند و اینها بنای همراهی با شعار وفاق ملی دولت را ندارند.

ادعای نماینده استان مبنی بر اینکه با طرح نام علیخانی مردم در وحشت به سر می برند

وی درباره وضعیت استان قزوین گفت: بعد از انتخابات، احزاب، گروه‌ها و تشکل‌هایی که از دکتر پزشکیان حمایت کرده بودند اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل تصمیم گرفتند گزینه‌ خود را برای استانداری پیشنهاد دهند، دولت هم اعلام کرده بود که گزینه‌های خود را پیشنهاد دهید، بعد از برگزاری جلسات، بنده را پیشنهاد دادند؛ از وقتی نام بنده مطرح شد و قرار شد در مورد آن بحث کنند در جلسات آنان شرکت نکردم.

علیخانی ادامه داد: زمانی هم که در تهران از طریق ستاد مرکزی پیگیر بودند تا پیشنهادها را جمع کرده و به وزارت کشور ارسال کنند، از بنده هم درخواست شد، در آنجا به جای اینکه گزینه‌ای که در استان انتخاب کرده بودند که خودم بودم را معرفی کنم، آقایان رضا عسگری و علی باقری را پیشنهاد دادم که هر دوی آن‌ها انسان‌های خوش فکر و توانمندی هستند.

وی اظهار کرد: در استان برخی فکر می‌کنند ما دنبال میز و پست هستیم، درصورتی که اینطور نیست؛ حتی اگر مسئولیت هم بگیریم پشت میز نمی‌نشینیم و بین مردم خواهیم بود، به هر حال شرایط طوری رقم خورد که برخی ها وقت گرفته و پیش وزیر کشور رفتند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: یکی از این افراد که سابقه تخلف در روز رای گیری در ایام انتخابات را هم دارد، عنوان کرده بود که از وقتی که نام علیخانی برای استانداری قزوین مطرح شده است مردم استان قزوین در وحشت به سر می برند!

وی افزود: برخی مدعیان دینداری از طرف مردم چنین دروغ‌هایی را عنوان می‌کنند؛ شاید خودشان خوابشان نمی‌برد؛ مردم اگر خوابشان نمی‌برد چرا وقتی ما تبلیغات کردیم، اکثریتشان رای دادند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این‌ها با تمام امکانات آمدند اما شکست خوردند، در حال حاضر هم می خواهند از شعار وفاق ملی سوء استفاده می‌کند؛ ما فقط مردم و خدا را داشتیم، در همین شهرستان البرز افرادی که در ستادها بودند خودشان هزینه می‌کردند و ما هم فقط کمک‌های جزئی داشتیم.

وی ادامه داد: وفاق ملی یعنی ما باید تابع رای مردم و قانون باشیم؛ رئیس جمهور گفته می‌خواهد سیاست‌های کلی نظام را اجرا کند که یک نمود وفاق ملی است؛ وفاق بعدی قانون است، اگر بر روی آن وفاق نداشته باشیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین تاکید کرد: مردم رای دادند که تغییر اتفاق بیفتتد نه اینکه افردی که در انتخابات شکست خوردند بگویند باید تلاش کرد استاندار تغییر نکند و اگر نشد فلانی نباید بشود و بروند لیست هم بدهند. بنده خودم چنین چیزی نخواسته‌ام، دنبال هم نکردم، ما به این پست‌ها نیاز نداریم.

برخی از انتخاب شدن مسئولی که به استان خدمت کند می‌ترسند

وی ادامه داد: البته نسبت به برخی مسئولینی که در استان پست دارند هم سوابق جبهه و جنگ بالاتری دارم و هم سوابق اجرایی و تقنینی، 30 سال سال در مدیریت‌های مختلف در سطح کشور فعال بوده‌ام. حالا چرا آن‌ها هول شده‌اند؟ علت فقط یک چیز است؛ آن‌ها می‌ترسند یک نفر پیدا شود که خدمت کند و مردم ببیند خدمت یعنی چه؟

علیخانی افزود: آن‌ها بر این باورند که استان عقب بماند بهتر است تا یک حامی دولت استاندار شود، چون اگر پیشرفت و توسعه ای اتفاق بیفتد نظر مردم عوض می‌شود و نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد؛ بنابراین اینها نگران خودشان هستند نه مردم و منافع استان؛ در غیر این صورت نمی‌رفتند دروغ بگویند.

وی اظهار کرد: برخی شبانه روز با دورغ‌های خود سعی می‌کنند رای مردم را بی اثر کرده و مدیران ناکارآمد را حفظ کنند تا به جای اینکه مسوولین در خدمت مردم باشند در خدمت خودشان باشند؛ البته به فضل خدا نمی‌گذاریم رای مردم را بی اثر کنند و نگذارند مردم آثار رای خود را ببینند؛ تشکر اصلی از مردم، زمانی است که این دولت موفق شود و به اهداف خودش برسد و مشکلات مردم را کاهش دهد، مدیریتی بیاید که استان سروسامان پیدا کند و مردم رضایتمندی بیشتری پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین بیان کرد: برخی مدیران ادارات هنوز دست از کارهای مغرضانه برنداشته و افراد فعال در ستادها و حامیان دولت را با عناوین مختلف در اداره‌ها اذیت می‌کنند.

علیخانی خاطرنشان کرد: ای کاش از این کارها دست برمی‌داشتند؛ اما دست برنمی‌دارند و هر دفعه تلاش می کنند مردم را به شیوه های مختلف ناامید کنند و در اصل عامل قهر مردم با صندوق های رای همین ها هستند که نمی گذارند مردم آثار رای خود را ببینند. لذا امیدواریم این بار نتوانند با این کارها به کشور و مردم و در کل به منافع ملی آسیب بزنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز