خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت بیمه دی در قزوین:

بیمه دی برای پوشش واحدهای منطقه چرم سازی بوئین زهرا آمادگی دارد

بیمه دی برای پوشش واحدهای منطقه چرم سازی بوئین زهرا آمادگی دارد
کد خبر : ۱۵۱۸۸۲۶

مدیر شرکت بیمه دی در استان قزوین با اعلام آمادگی برای پوشش واحدهای تولیدی فرآورده‌های نفتی و تصفیه روغن در منطقه چرم سازی بوئین زهرا گفت: می‌توانیم این واحدها را به صورت کنسرسیوم تحت پوشش قراردهیم تا درصورت بروز حوادث مشابه سال گذشته از آن‌ها حمایت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیده خواجویی راد در نشست با خبرنگاران با اشاره به سابقه 18 ساله بیمه دی به‌عنوان نخستین بیمه خصوصی پذیرفته شده در فرابورس گفت: گذوه مالی، بانک دی، تعان مسکن، آتیه سازان و سازمان اقتصادی کوثر عمده سهمامداران این بیمه هستند.

مدیر شرکت بیمه دی در استان قزوین با اشاره به فعالیت 20 واحد در این استان و پیش‌بینی افزایش 8 واحد دیگر ادامه داد: در استان قزوین   مرکز درمانی با این بیمه طرف قرارداد هستند و حدود 20 هزار نفر از خدمات بهره می‌برند.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه انباشت نقدینگی و ضریب خسارت بالا از چالش‌های شرکت‌های بیمه‌ای است، ما در سال گذشته با مدیریت منطقی توانستیم به سود 8 هزار و 5 میلیارد ریالی برسیم که افزایش 2.5 برابری داشت.

این مسئول، "زندگی بهادار" را یکی دیگر از خدمات بیمه دی برشمرد و یادآور شد: در این بیمه شرایط مناسبی برای بیمه‌های درمانی تکمیلی فراهم شده، ضمن اینکه از نظر ارزش ریالی و تعداد، بالاترین آمار را داریم.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری این بیمه عنوان کرد: برنامه کاربردی "دیدار همیشه بیدار" امکان خدمات غیرحضوری را برای مشتریان فراهم کرده  است.

خوجویی راد، اموال، اشحاص، مسئولیت و مهندسی را ازجمله خدمات متنوع بیمه‌ای بیمه دی برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار خدمات متنوه بیمه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی هم مد نظر ما قرار دارد.

وی درباره مسئولیت‌های اجتماعی بیمه دی اظهار کرد: عیادت از بیماران صعب‌العلاج، ایثارگران و بیماران بستری و اهدای هدایا به آن‌ها در مناسبت‌های مختلف از برنامه‌هایی است که به طور مستمر انجام می‌شود.

خواجوی راد بیان کرد: برای حمایت از افراد تحت پوشش بویژه در بخش درمانی، پرونده الکترونیک سلامت و شعبه تخصصی خسارت درمان راه‌اندازی شده و برای جانبازان نیز طرح ویژه تحویل دارو در در منزل را داریم.

مدیر شرکت بیمه دی در استان قزوین با اشاره به شفافیت برای این شرکت بیمه‌ای گفت: داشبوردهای نظارتی، نظرسنجی و کیفی سازی از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

وی درباره میزان پوشش‌های بیمه‌ای بیان کرد: برای افراد و خانواده‌ها پوشش دندانپزشکی هم تحت پوشش قرار گرفته، همچنین برای خانواده شهدا بیمه بدنه خودرو تا 70 و بیمه شخص ثالث تا 60 درصد پرداخت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با مستمری پیش‌آمد، در صورت بروز حادثه، سرپرست خانوار می‌تواند تا پنج سال، دو میلیون تومان در ماه دریافت کند، شرایط عضویت در این طرح هم ساده و با کمترین مبالغ درنظر گرفته شده و صنایع کوچک و متوسط هم می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز