خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

رئیس جمهور منتخب برای عملیاتی شدن وعده‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد

رئیس جمهور منتخب برای عملیاتی شدن وعده‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد
کد خبر : ۱۴۹۸۸۲۵

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: هر کسی که از صندوق آرای ملت بیرون بیاید رئیس جمهور کشور است و مورد پشتیبانی و حمایت قرار می‌گیرد تا بتواند به وعده‌هایی که داده و بیشتر در حوزه معیشت و اقتصاد بود عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتخابات فرصت‌ بروز نقش‌آفرینی مردم را فراهم می‌کند، براثر شهادت رئیس جمهور با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، البته در بستر قانونی پیش‌بینی شده مشکلی در اداره کشور نداشتیم و در فرصت قانونی انتخابات در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: مردم عزیز ما با علم به نقش خود در همه مواقع چه در یوم الله‌های انقلاب و چه در حضور پای صندوق‌های رای اجتماع خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: ملت عزیز ما در مواجهه با انتخابات دو نوع نگاه دارد که شامل توجه به اقتدار و نقش درونی خود در داخل کشور و توجه به صحنه دنیا و بین‌المللی است.

این مقام نظامی استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر آمریکا برای مناظره دو کاندیدای مطرح خود آماده می‌شود، در هیچ کجای دنیا به مردم آمریکا نمی‌گویند در انتخابات شرکت کنید یا نه؛ اما در یک اردوگاه و قرارگاه واحد به ملت ایران توصیه می‌کنند شرکت نداشته باشند؛ چرا که در کشور ما مردم نقش آفرین و تضمین کننده اقتدار هستند.

وی با بیان اینکه مردم در گذشته نقش خود را نشان داده‌اند خاطرنشان کرد: امروز هم با مشارکت حداکثری دشمن را ناامید می‌کنند و مولفه اصلی قدرت در دست مردم است.

به گفته رفیعی آتانی ما با حضور خود جشن و بلوغ سیاسی خود را به رخ دنیا می‌کشیم، همچنین اتحاد و همدلی را به مسئولین گوشزد می‌کنیم تا مسئولین هم با تکیه بر این اتحاد وعده‌های خود را عملی کنند.

همکاری بسیج و سپاه قزوین در 466 صندوق و شعبه اخذ رای

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج و سپاه در روند برگزاری انتخابات گفت: سپاه در برقراری امنیت به کمک نیروی انتظامی آمده و به درخواست فرماندهی انتظامی استان امنیت 466 صندوق و شعبه رای به ما واگذار شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی، سپاه و بسیج با برگزاری برنامه‌های مختلف نقش خود  را ایفا کرد و هادیان سیاسی نقش تبیینی خود را انجام دادند.

وی اضافه کرد: سعی شد دستاورد انقلاب و دولت سید ابراهیم رئیسی و موفقیت‌های بین‌المللی به‌عنوان شاخص برای مردم تبیین شود تا به انتخابات کمک کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: براساس تعرفه‌های مصرف شده در شعبه‌های اخذ رای تاکنون مشارکت نسبت به انتخابات مجلس روند بهتری داشته و از تمام افرادی که مردد هستند و با حضور خود را به ساعت‌های عصر موکول کرده‌اند دعوت می‌کنیم در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم گلایه‌ها و نقدها را پای صندوق رای نگذارند و بعد از انتخابات برای حق مردم مطالبه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز