خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته دولت؛

دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد
کد خبر : ۱۳۹۰۶۷۵

در نخستین روز از هفته دولت با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صمت، دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در نخستین روز از هفته دولت، فرشاد مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای افتتاح طرح‌های شهرک‌های صنعتی در استان قزوین حاضر شد.

افتتاح واحد صنعتی سانا اندیشه سازان مجد در شهرک صنعتی کاسپین که در  حوزه تولید انواع دستگاه‌های محصولات تست و آزمایشگاه‌های صنعتی و مهندسی فعالیت دارد، اولین برنامه حضور معاون وزیر صمت در استان بود.

ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی 400 دستگاه است و با فعال شدن آن 15 نفر مشغول به کار شده‌اند.

این واحد یکی از شرکت‌های دانش بنیان است که برای تولید از توان متخصصان داخلی بهره می‌برد و محصولات آن‌ها در ساخت آزمایشگاه‌ها و صنایع خودرویی، هوا فضا، تولید فولاد، تهویه مطبوع، پزشکی، ساختمان، نساجی، برق و الکترونیک پلیمر و کامپوزیت کاربرد دارد.

افتتاح شرکت بسته بندی بل هلدینگ پارس از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفتهدولت در کاسپین بود.

این واحد در حوزه تولید انواع درپوش و سرپوش‌های لاستیکی بطری پلی اتیلن فعالیت دارد و ظرفیت تولید سالانه آن 18 هزار تن محصول است و برای 101 نفر زمینه فعالیت فراهم کرده است.

اعتبار صرف شده برای این واحد تولیدی 4 میلیون یورو بود که 200 میلیارد آن از طریق تسهیلات بانکی جذب شده است.

این واحد شرکتی ایتالیایی ترکیه‌ای است که در زمینه بسته‌بندی‌های مختلف بادی، تزریقی، IML  تیوب‌های فلزی و پلاستیکی و قوطی‌های آلومینیومی فعالیت دارد.

طرح توسعه این واحد هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز