مردم قزوین یک میلیون بار با 110 تماس گرفتند
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان قزوین از تماس 999 هزار و 625 شهروند با مرکز فوریتهای پلیسی 110 قزوین در 11 ماهه سال جاری خبرداد و این میزان تماس را نشانه افزایش اعتماد عمومی به عملکرد مجموعه پلیس دانست.
به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل قلی پور گفت: در 11 ماهه نخست 346 هزار و 476 تماس با 110 معادل 40 درصد تماسها عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و 450 هزار و 826 مورد از تماسها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و 3 هزار و 704 فقره این تماسها نیز غیرقابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام از طریق انتظامی بوده است.
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه شهرستانهای قزوین، البرز و تاکستان به ترتیب در رتبههای اول تا سوم این تماسها هستند، افزود: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با 5 هزار و 350 نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن 110 تماس حاصل کرده که با بررسیهای دقیق صورت گرفته 92.5 درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کردهاند.