خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر قزوین به مناسبت ۹ دی

بیانیه خانه کارگر قزوین به مناسبت ۹ دی
کد خبر : ۱۳۲۶۰۷

تشکیلات خانه کارگر استان قزوین در بیانیه ‌ای، ۹ دی‌ ماه ۸۸ را یوم‌الله بصیرت و سالروز حماسه جاوید امت ایران اسلامی به ویژه کارگران در حمایت از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی قانون اساسی دانست.

ایلنا: تشکیلات خانه کارگر استان قزوین در بیانیه‌ای، ۹ دی‌ ماه ۸۸ را یوم‌الله بصیرت و سالروز حماسه جاوید امت ایران اسلامی به ویژه کارگران در حمایت از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی قانون اساسی دانست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ خانه کارگر استان قزوین در بیانیه خود به مناسبت ۹ دی آورده است: حماسه بی‌نظیر ملت هشیار و با بصیرت در نهم دی ماه ۱۳۸۸ تمام فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه‌اش خواهد ماند. روز نهم دی ماه در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم به عنوان روز ملی بصیرت به یوم الله تبدیل شد که ایادی داخلی و خارجی مایوس و قلب حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای شاد شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور پرشور و وحدت بخش ملت سلحشور و همیشه در صحنه ایران نقشه‌های چندین ساله معاندان را نقش بر آب و خنثی کرد و نکته اساسی و محور اصلی این حماسه ماندگار، ولایت ‌پذیری و ولایت مداری امت شهیدپرور و مؤمن ایران بود که موجب یأس دشمن و امید دوستداران اسلام ناب و محبان اهل بیت(ع) شد. تشکیلات خانه کارگر استان قزوین این بیانیه گرامیداشت و یادآوری یوم ‌الله ۹ دی را وظیفه آحاد مردم شریف بویژه جامعه کارگری کشور و اهتمام ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام برشمرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز در سالروز این حادثه جامعه کارگری در لبیک به آرمان‌های امام راحل و منویات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد با بصیرت و هوشیاری و در میدان عمل گوش به فرمان ولایت دیگر اجازه نخواهیم داد، احدی به عزت و آرمان‌های انقلاب و شهدای عزیز این کشور تعدی کنند که در صورت تکرار، حادثه کربلا تکرار خواهد شد.

در این بیانیه بر نقش بی‌بدیل و اساسی رسانه‌های ارتباط جمعی، رسانه ملی و مطبوعات در روشنگری، بصیرت ‌افزایی و حماسه‌آفرینی‌ ملت فهیم ایران هم تأکید شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز