خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

توسعه فضای فرهنگی در شهرک مینودر قزوین

توسعه فضای فرهنگی در شهرک مینودر قزوین
کد خبر : ۱۲۶۴۹۵

بهره‌مندی مسجد المهدی از کتابخانه گامی مهم در جهت توسعه فضاهای فرهنگی در شهرک مینودر قزوین خواهد بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در شهر و توجه به مناطق کمتر برخوردار مسجد المهدی واقع در منطقه مینودر صاحب کتابخانه می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سعید وزیری‌نژاد با اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مربوط به تغییر کابری، ساخت ابنیه و تأسیسات مکانیکی کتابخانه مسجد المهدی واقع در شهرک می‌نودر(نرسیده به بوستان گلسار) از خرداد ماه سال آتی به همت شهرداری قزوین آغاز می‌شود.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: این مهم پس از بازدیدی که به همراه شهردار منطقه ۳ و هیأت امنای مسجد از محل مربوطه به عمل آمد، اتخاذ شد و بر این اساس شهرداری به ازای خدمات عمرانی که برای توسعهٔ این مسجد می‌پردازد فضای زیر زمین مسجد المهدی را به کتابخانه تبدیل نموده و در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی قرار می‌دهد.

این مسوول در ادامه از اتمام مرحلهٔ طراحی این پروژه که از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین به انجام رسیده خبر داد و افزود: بر اساس پیش بینی‌های اولیه این پروژه با بودجهٔ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخته خواهد شد.

وی متراژ این کتابخانه را حدود ۸۵۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: پس از اتمام مراحل عمرانی پروژه، سازمان فرهنگی ورزشی نسبت به تجهیز و خرید اقلام مربوطه اقدام خواهد کرد تا فضا برای استفاده مفید اعضاء کتابخانه فراهم شود.

وزیری‌نژاد در پایان امیدوار شد: این کتابخانه بتواند در حوزه فرهنگی در شهرک می‌نودر نقش بسزایی داشته باشد و تا حدودی کمبودهای موجود را جبران کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز