مدیر کل بهزیستی استان:
سامانه معبر پذیرای مطالبات مددجویان قزوینی است
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: افراد دارای معلولیت که در سطح شهر برای تردد با مشکل مواجه هستند می توانند از طریق سامانه پیامکی معبر به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ مطالبات خود را مطرح کنند.
علیرضا وارثی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: سامانه پیامکی معبر به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ جهت طرح مشکلات و مسائل شهروندان استان قزوین به ویژه افراد دارای معلولیت در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، محیط های شهری و فضاهای اداری و... بصورت کشوری فعال است.
مدیر کل بهزیستی استان اضافه کرد: سامانه پیامکی معبر به منظور طرح مشکلات و پیگیری مطالبات مردم و به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی درحوزه تسهیل در عبور و مرور راه اندازی شده است.
به گفت وارثی، شهروندان می توانند در سطح استان تمامی مطالبات و پیشنهادات خود را به این سامانه از طریق پیامک ارسال کنند و قطعا به این موارد رسیدگی خواهد شد تا افراد دارای معلولیت در عبور و مرور روز مره خود با هیچ گونه مشکلی روبرو نشوند.
وی یادآور شد: شهروندان در پیامک های ارسالی باید به چند نکته توجه کنند که تا امکان بررسی و پیگیری مسائل مطرح شده میسر شود.
این مسئول اضافه کرد: درج نام استان و به دنبال آن نام شهرستان مربوطه، نام و نام خانوادگی فرد، درصورت معلولیت و یا جانبازی نوع و شدت معلولیت، اشاره دقیق به نوع مشکل یا مورد درخواستی و همچنین درج آدرس دقیق مکان موردنظر از جمله مواردی است که باید توسط شهروندان در پیامک های ارسالی به سامانه معبر مطرح شود.