رمز پیروزی مبارکه؛ اتخاذ استراتژی مناسب در مدیریت روابط عمومی
خبر اعطای بالاترین سطح جایزه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه، نشاندهنده تلاشها و دستاوردهای این شرکت در حوزه روابط عمومی و ارتباطات موثر است. فولاد مبارکه با توجه به کیفیت و نوآوری در تولید محتوای ارتباطی، توانسته است این جایزه را کسب کند که این موفقیت میتواند به تقویت اعتبار برند و بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کمک کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هفته پیش ۱۲ آذر ماه بود که با ارزیابی داوران نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، «فولاد مبارکه» با کسب چهار رتبه اول و یک رتبه دوم عملکرد درخشانی را به ثبت رساند و با معرفی امیر نصراللهی یکی از کارکنان واحد اطلاعات و انتشارات این شرکت او به عنوان کارشناس برتر ارتباط با رسانه، بالاترین سطح جایزه این جشنواره را به خود اختصاص داد.
خبر اعطای بالاترین سطح جایزه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه، نشاندهنده تلاشها و دستاوردهای این شرکت در حوزه روابط عمومی و ارتباطات موثر است. «فولاد مبارکه» با توجه به کیفیت و نوآوری در تولید محتوای ارتباطی، توانسته است این جایزه را از آن خود کند که این موفقیت میتواند به تقویت اعتبار برند و بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کمک کند.
این جشنواره ملی به منظور شناسایی و قدردانی از دستاوردهای برتر در زمینه انتشارات روابط عمومی و ترویج ارتباطات حرفهای و خلاقانه بین سازمانها و نهادها برگزار میشود و کسب این جایزه برای فولاد مبارکه میتواند تأثیر مثبت زیادی بر اعتبار این شرکت و همچنین بر روابط آنها با ذینفعان و جامعه داشته باشد.
شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در منطقه خاورمیانه، توانسته است علیرغم تحریمها، با شناسایی و نفوذ در بازارهای جدید و گستردهتر کردن شبکه مشتریان خود، از تأثیر منفی تحریمها بر صادرات محصولاتش بکاهد. این گروه از طریق مشارکت در طرحهای بزرگ ملی مانند ساخت و سازها و پروژههای زیرساختی، توانسته نقش خود را در بازار داخلی تثبیت کند. افزون بر این، با اتخاذ استراتژیهای مناسب در مدیریت ارتباطات و روابط عمومی، توانسته اعتبار و اعتماد بیشتری در سطح ملی و بینالمللی کسب کند.
در این راستا، گروه روابط عمومی فولاد مبارکه طی سالها فعالیت خود به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته که به ارتقاء شهرت و نفوذ این شرکت در صنعت فولاد و همچنین بهبود ارتباطات داخلی و خارجی آن کمک کرده است. ایجاد محتوای باکیفیت، تولید و انتشار مقالات، گزارشها و خبرنامههایی با محتوای علمی و تخصصی در زمینه فولاد و صنعت مربوطه ازجمله اقدامات این گروه بوده است.
گفتنی است؛ استفاده از رسانههای دیجیتال و فعالسازی و بهروزرسانی حضور در رسانههای اجتماعی از عمده اقدامات روابط عمومی گروه بوده است. همچنین برگزاری دورههای آموزشی، سمینارها و کارگاههای آموزشی در زمینههای مرتبط با صنعت فولاد و روابط عمومی، ایجاد و حفظ ارتباطات قوی با مشتریان، تأمینکنندگان، سرمایهگذاران و جامعه و از سوی دیگر، استفاده از استراتژیهای نوآورانه در تبلیغات و معرفی برند فولاد مبارکه و همچنین پیادهسازی سیستمهای گزارشگیری و تجزیه و تحلیل دادهها برای اندازهگیری اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی و بهبود مستمر فرآیندها، کسب جوایز متعددی در جشنوارهها و رویدادهای ملی و بینالمللی از عمدهترین اقدامات بوده که نشاندهنده کیفیت و موفقیت فعالیتهای روابط عمومی این گروه است.
این دستاوردها نه تنها به اعتبار «فولاد مبارکه» افزوده است، بلکه به تقویت ارتباطات میانسازمانی و تعاملات با جامعه و مشتریان نیز کمک کرده است. در پایان باید گفت که این جایزه، نمادی از نوآوری و تعهد فولاد مبارکه به ارتقاء کیفیت ارتباطات و انتشارات آن است و این موفقیت میتواند الگو و منبع الهام برای دیگر سازمانها باشد تا روشهای نوین و خلاقانه در حوزه انتشار و ارتباطات را مورد استفاده قرار دهند.