خبرگزاری کار ایران

در آیین بزرگداشت روز ملی استاندارد، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد نمونه صنعتی استان معرفی گردید

در آیین بزرگداشت روز ملی استاندارد، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد نمونه صنعتی استان معرفی گردید
کد خبر : ۱۵۴۴۱۴۷

آیین گرامیداشت روز ملی استاندارد و معرفی واحد نمونه صنعتی استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۲۵مهرماه در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با حضور غلامعلی حیدری استاندار ، محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد، محمد فرجی رییس پژوهشکده صنایع غذایی و فرآورده های کشاورزی سازمان ملی استاندارد، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و جمعی از مدیران بخش صنعت استان برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ در ابتدای این آیین مهدی پژوهش مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به میهمانان برلزوم افزایش سطح همکاری واحد های صنعتی و تولیدی استان با اداره کل استاندارد تأکید نمود و افزود: ارتقای جایگاه بازرسی بر نحوه استاندارد در سطح کشوری و در سطح استانی ضرورت دارد.

درادامه دکتر حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران دولتی و بخش صنعت به مناسبت روز خاطرنشان کرد:بکارگیری و نظارت و بازرسی بر استاندارد از جمله امور اولویت‌داری هستند که نیاز است در ارائه خدمات به مردم مورد توجه قرار گیرند.

 استاندار بر اهمیت توسعه کیفی نظارت استاندارد بر بخش های مختلف تولید و صنعت تأکید کرد واستاندارد را عامل کلیدی تضمین و ارتقای کیفیت ، توسعه سلامت و حفظ محیط زیست عنوان نمود و رعایت دقیق الزامات سازمان ملی استاندارد را لازمه توسعه محور شدن سیاست های اقتصادی و پیشرفت صنعت ، توصیف نمود.

 در ادامه برنامه تقدیر و تجلیل از واحدهای نمونه و موفق در حوزه رعایت الزامات استاندرد در سطح استان انجام شد و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد نمونه استان در حوزه استاندارد ونیز محمد رضا محمدی پسند مدیر کنترل کیفی این شرکت به عنوان مدیر نمونه کنترل کیفی استان معرفی و با اهدا لوح سپاس و تندیس از این مجموعه صنعتی تجلیل شد.

 گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که با برخورداری از استاندارد ملی و نیز جدیدترین استانداردهای بین‌المللی در حوزه‌های صنعت فولاد و صنعت استراتژیک خودروسازی و همچنین بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه و عامل خودکفایی صنعت راهبردی خودروسازی در حوزه محصولات گالوانیزه را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز