خبرگزاری کار ایران

ماشین‌آلات راهسازی هپکو، در مسیر ۲۴ شهر کشور

ماشین‌آلات راهسازی هپکو، در مسیر ۲۴ شهر کشور
کد خبر : ۱۵۳۱۹۰۷

مدیر عامل شرکت هپکو گفت: شرکت هپکو برنامه تولید ساخت هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی را در دستور کار خود دارد که ۲۷ شهریورماه اولین محموله آن برای ۲۴ شهرداری کشور ارسال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از هپکو نیوز؛ حسین قربانی 27 شهریورماه 1403 در آیین تحویل اولین محموله از تفاهم‌نامه هزار دستگاه ماشین‌آلات راهسازی برای شهرداری‌ها شهرهای زیر 50 هزار نفر در کشور با حضور اعضای هیات مدیره هپکو، 18 شهردار از شهرهای مختلف کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، شهردار اراک  با اشاره به تغییر رویکرد شرکت از بازاریابی به بازارسازی، تصریح کرد: پیرو این تغییر رویکرد، طرح تامین هزار دستگاه برای شهرهای زیر ۵۰ هزار جمعیت به سازمان شهرداری‌های کشور ارائه شد و یکی از موانع بر سر راه اجرای این طرح، مشکل نقدینگی برای شهرداری‌ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این راستا و به منظور رفع مشکل نقدینگی شهرداری‌ها، نشست‌های متعددی با بانک‌ها برگزار شد تا چالش‌های این حوزه رفع شود، گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری از غرفه شرکت هپکو در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل در محل حسینیه امام خمینی(ره) و شهید آیت الله رئیسی، خواستار کمک وزارت کشور به منظور اجرای این طرح شدیم و شهید رئیسی در همان دیدار دستور پیگیری ویژه داد و ظرف ۴۸ ساعت با پیگیری مجموعه ریاست جمهوری عملا این طرح کلید خورد.

قربانی تصریح کرد: امروز ۴۰۰ شهرداری از سراسر کشور، بالغ بر ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات به شرکت هپکو سفارش داده‌اند و شهرداری‌های بسیاری درحال درخواست و ثبت سفارش هستند.

وی بیان کرد: طبق قرارداد منعقد شده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تا پایان شهریورماه 1403، باید 17 دستگاه تولید شده توسط هپکو، تحویل می شد، اما امروز از زمانبندی جلوتر بوده و 24 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی تحویل شهرداری کشور شد.

مدیرعامل هلدینگ هپکو با تاکید بر اینکه روند تامین قطعات CKD در شرکت به صورت مستمر در حال انجام است و حتی برای تولید ماشین‌آلاتی که هنوز بخشی از پیش پرداخت آن توسط شهرداری‌ها انجام نشده، ثبت سفارش شده است، افزود: امروز هپکو به عنوان کارمند شهرداری‌ها دوندگی بسیاری برای تولید و تحویل به موقع محصولات خود دارد و خرسندیم که محصولات این شرکت در اختیار شهرداری شهرهای کوچک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز