خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراه

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراه
کد خبر : ۱۴۸۴۰۲۵

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پیامی، شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پیامی، شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراهانالله و انا الیه راجعون

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراهبا قلبی آکنده از اندوه شهادت رئیس جمهور محبوب کشورمان، خادم الرضا (علیه السلام) حضرت آیت اللّه دکتر سید ابراهیم رئیسی را محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حق ایشان آیت اللّه العظمی خامنه ای تسلیت عرض می نمایم.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراهرئیس جمهور شهید ما خادمی مخلص، جهادگری خستگی ناپذیر و حامی مجاهدان عرصه تولید ملی و صنعت داخلی بود.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراهشهادت مزد مجاهدت های این مرد دین و سیاست در طول سالیان انقلاب اسلامی ایران بود. بی قراری آن مرد ملکوتی برای در آغوش کشیدن یاران شهیدش بخصوص سید شهیدان جبهه مقاومت سردارحاج قاسم سلیمانی سرانجام او را در جبهه خدمت به ملت، به قافله شهدا پیوند داد.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراههمانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این ضایعه هیچ خللی در مسیر شتابنده و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله بخش صنعت ایجاد نخواهد کرد و این شهادت در راه خدمت به کشور انگیزه ای صدچندان برای خدمتگزاران نظام و پویندگان راه آن شهید ایجاد می نماید.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت شهادت‌ رییس جمهوری و هیات همراهبرای ایشان و سایر شهیدان همراه از جمله شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان و شهید حضرت آیت اللّه آل هاشم  و همچنین شهید دکتر مالک رحمتی همنشینی با ابرار و اولیا را آرزومندم.

 مجتبی مهری‌نژاد
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز