خبرگزاری کار ایران

باید قدرت‌مان را به رخ رقبا بکشیم؛

محمدی: نگاه‌ها به تیم ملی ایران مثبت نیست / بحرین دنبال تساوی است

محمدی: نگاه‌ها به تیم ملی ایران مثبت نیست / بحرین دنبال تساوی است
کد خبر : ۲۴۰۹۴۳

یادمان نرود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ تیم ملی ما خیلی قوی‌تر از تیم فعلی‌مان بود و ۳ بر یک به این تیم باختیم و از صعود به جام جهانی بازماندیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است تیم ملی فوتبال ایران آماده‌سازی خوبی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نداشت و نگاه‌ها نسبت به کی‌روش و شاگردانش چنان مثبت نیست و بعید است با این شرایط بتوانیم قهرمان قاره‌ کهن شویم، اما دعا می‌کنیم تا تیم ملی قهرمان شود.

گفت‌وگوی ما رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

تیم ملی فردا با بحرین بازی خواهد کرد. شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها را چطور می‌بینید؟
به نظرم تیم‌ملی ما آماده‌سازی خوبی برای این مسابقات نداشت و فقط یک اردوی آماده‌سازی در آفریقای‌جنوبی بدون لژیونرها داشتیم. ان‌شاالله خدا کمک کند نتایج آبرومندی بگیریم و باری کشورمان نتایج خوبی باشد.

بازی با بحرین را چطور می‌بینید؟
بحرین روی کاغذ ضعیف‌ترین تیم این گروه است. همیشه بازی‌اول مهم‌ترین بازی است چون یک برد خوب باعثمی‌شود هم روحیه بگیریم، هم با خیال‌راحت در بازی‌هایی بعدی حاضر شویم. ما با پیروزی مقابل‌ بحرین، قدرت‌مان را به رخ می‌کشیم و امارات و قطر هم حساب کار دست‌شان می‌آید. الان نگاه‌ها به تیم‌ملی مثبت نیست، اما با یک برد خوب می‌توانیم برای بازی‌هایی بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

بحرین نمی‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود؟
شناخت‌چندانی از بحرین ندارم، اما این تیم‌ها همیشه دنبال ضد‌ فوتبال هستند و اگر نتوانیم در نیمه‌اول گل بزنیم، هرچه بازی جلوتر برود کار ما سخت‌تر می‌شود، چون بحرین دنبال تساوی است و دنبال کارهای غیر فوتبالی می‌رود تا یک امتیاز بگیرد و کورسوی امیدی داشته باشد.

بحرین قدرت ایستادگی برابر ما را دارد؟
صد در صد بحرینی‌ها این قدرت را دارند. یادمان نرود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۲ تیم ملی ما خیلی قوی‌تر از تیم فعلی‌مان بود و ۳ بر یک به این تیم باختیم و از صعود به جام‌جهانی بازماندیم. الان فوتبال کشورهای عربی رو به پیشرفت است و جلوی ما دست و پا بسته نیستند و بحرین دست‌کم یک مساوی از ما می‌خواهد.

پیش‌بینی شما از حضور تیم‌ملی در جام ملت‌ها چیست؟
به نظر کار ما خیلی سخت است، به خصوص اینکه آماده‌سازی خوبی نداشتیم و همین مساله کار ما را سخت‌تر می‌کند، اما بازی با بحرین می‌تواند خیلی‌ تاثیرگذار باشد، چون با یک برد خوب می‌توانیم با خیال راحت‌تر کارمان را ادامه دهیم و اگر از این گروه صعود کنیم کار سخت‌تر هم می‌شود، اما ایرانی‌ها همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند و ان‌شاالله با دعای‌خیر مردم و تلاش بچه‌ها نتایج آبرومند کسب کنیم.

امیدی به قهرمانی‌ایران در آسیا دارید؟
به نظرم خیلی سخت است و برای تیم‌ملی فعلی ما بعید است قهرمان شود، اما با تمام وجود دعا می‌کنیم تیم‌ ملی ایران قهرمان آسیا شود و دل مردم را شاد کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز