خبرگزاری کار ایران

حسین‌اف در راه‌آهن یا مس؛

علی دایی فوتبال آذربایجان در راه لیگ ایران

علی دایی فوتبال آذربایجان در راه لیگ ایران
کد خبر : ۱۳۸۱۹۷

وی در ایران سابقه بازی دارد و در اوایل دهه ۷۰ در تیم کشاورز و در کنار بازیکنانی مثل مرحوم سیروس قایقران، جواد زرینچه، نادر محمدخانی، رضا شاهرودی و هادی طباطبایی بازی کرده و دوست دارد در ایران مربیگری کند.

مدیر برنامه‌های یونس حسین‌اف گفت: قرار است حسین‌اف به عنوان سرمربی در یکی از تیم‌های لیگ برتر مشغول به کار شود.

یحیی رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حسین‌اف مربی اهل آذربایجان در حال حاضر از تیم‌های ایرانی پیشنهاد دارد و قرار است با تیم‌هایی که خواهان وی هستند، مذاکره کنیم تا حسین‌اف به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران مشغول به کار شود. هر کدام از تیم‌هایی که امکانات خوبی داشته باشند و بتوانند شرایط مطلوبی را فراهم کنند، ‌ حسین‌اف آماده همکاری با آن باشگاه‌هاست.

وی افزود: بحثمالی اولویت دوم یونس حسین‌اف است. بحثاول وی اهدافی است که دارد تا بتواند پیاده کندع یعنی وی به هر تیمی برود، گارانتی می‌خواهد تا بتواند تیم را به لحاظ شخصیتی و فنی بالا ببرد. با توجه به اینکه وی بالاترین مدرک مربیگری فیفا را دارد، روانشناس است و به ۶ زبان زنده دنیا مسلط است و همچنین سوابق خوبی در مربیگری تیم‌های ملی و باشگاهی دارد، قصد دارد در هر تیمی می‌رود، بتواند حداقل ۷ بازیکن جوان را پرورش دهد. حسین‌اف در آذربایجان شخصیتی مثل علی دایی در ایران دارد.

رزاقی در پایان گفت: وی در ایران سابقه بازی دارد و در اوایل دهه ۷۰ در تیم کشاورز و در کنار بازیکنانی مثل مرحوم سیروس قایقران، جواد زرینچه، نادر محمدخانی، رضا شاهرودی و هادی طباطبایی بازی کرده و دوست دارد در ایران مربیگری کند. او همواره بازی‌های لیگ ایران را رصد می‌کند و شناخت کافی از فوتبال ما در حال حاضر دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز