خبرگزاری کار ایران

بازی سختی مقابل صبا در قم داریم؛

خلیل‌زاده: باید همه تیم‌ها را ببریم / صبا انتحاری بازی خواهد کرد

خلیل‌زاده: باید همه تیم‌ها را ببریم / صبا انتحاری بازی خواهد کرد
کد خبر : ۱۳۳۰۷۶

تیم ما در هفته‌های قبل هم خوب بازی می‌کرد و فقط به خاطر بد شانسی نتیجه نمی‌گرفتیم و اگر شانس با ما یار بود الان با اختلاف امتیاز نسبت به بقیه تیم‌ها در صدر جدول بودیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما خوب بود اما با بد شانسی نتیجه نمی‌گرفتیم.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر با نتایح اخیر شرایط ما خیلی خوب شده و برای بازی با صبای‌قم تمرین می‌کنیم تا ۳ امتیاز این بازی را هم بگیریم. تیم ما در هفته‌های قبل هم خوب بازی می‌کرد و فقط به خاطر بد شانسی نتیجه نمی‌گرفتیم و اگر شانس با ما یار بود الان با اختلاف امتیاز نسبت به بقیه تیم‌ها در صدر جدول بودیم.

وی افزود: این هفته در قم با صبا بازی داریم که بازی سختی است. آنها برای بقا می‌جنگد و ما برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنیم. صبا در این بازی انتحاری بازی خواهد کرد و این مساله شرایط را برای ما سخت می‌کند، اما برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم. آقاصمد قبلاً مربی من بود و تیم خوبی دارد و با بدشانسی نتیجه نگرفته است.

مدافع سپاهان در مورد ا ختلاف امتیازی تیمش با صدر جدول گفت: در حال حاضر ۶ امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم. این اختلاف قابل جبران است و می‌شود این فاصله را جبران کرد. پرسپولیس بازی‌های سختی دارد و هنوز با مدعیان بازی نکرده، ان‌شاءالله پرسپولیس مقابل نفت تهران نتیجه‌ای بگیرد که به نفع ما باشد. ما باید همه بازی‌های خود را ببریم. ما محکوم به برد هستیم و تا آخر فصل فقط باید همه تیم‌ها را ببریم که البته خیلی سخت است اما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم پس باید فقط ببریم.

خلیل‌زاده در پایان گفت: کرانچار مربی با شخصیت و خوبی است و به لحاظ فنی هم در سطح بالایی قرار دارد. ما که از کار کردن با کرانچار لذت می‌بریم و امسال خیلی چیزها از او یاد گرفتیم. کرانچار هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی روی من تاثیرگذار بوده، البته باید به نقش‌ هادی عقیلی هم اشاره کنم و از عقیلی تشکر کنم که همیشه مثل یک برادر بزرگتر کنار من بوده و به من کمک کرده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز