ارائه خدمات رایگان اسنپدکتر به کارمندان گروه اسنپ و ایرانسل
در ایران گروه اسنپ و شرکت ایرانسل از جمله سازمانهایی هستند که خیلی زود ابتکار عمل را به دست گرفتند و «دورکاری» را به عنوان راهکاری برای حفظ سلامت همکاران خود انتخاب کردند.
به گزارش ایلنا؛ حالا دیگر چند ماهی میشود که جهان تحت تأثیر همهگیری ویروس کرونا قرار گرفته و این موضوع علاوه بر تهدیدی برای سلامت عمومی به چالشی جدی برای کسبوکارها تبدیل شده است. شرکتهای زیادی برای حفظ سلامت همکارانشان اقدام به فراهم کردن بستری مناسب برای پیشگیری از شیوع بیماری کردند.
در ایران نیز گروه اسنپ و شرکت ایرانسل از جمله سازمانهایی هستند که خیلی زود ابتکار عمل را به دست گرفتند و «دورکاری» را به عنوان راهکاری برای حفظ سلامت همکاران خود انتخاب کردند.
کار کردن از خانه چالشهای خاص خود را برای نیروی کار و کارفرما به همراه دارد، اما در اختیار داشتن ابزار مناسب میتواند در مدیریت این چالشها راهگشا باشد. یکی از این ابزارها توجه کارفرما به نیازهای ضروری نیروی کار است و مرتفع ساختن نیازهای پزشکی و مشاوره، با حداقل رفتوآمدها، از جمله این نیازها به شمار میرود. از همین رو گروه اسنپ و ایرانسل در همکاری با «اسنپدکتر» برای حفظ سلامت کارمندانشان اقدام به ارائه خدمات آنلاین پزشکی و مشاوره رایگان به همکاران خود کردهاند. این طرح کمک میکند تا رفتوآمدهای غیرضروری کارمندان یک سازمان به حداقل برسد و افراد با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی و مشاوره از مراقبتهای لازم برای سلامت جسم و روان خود بهرهمند شوند.
خبر خوب آنکه کلیه شرکتها و سازمانهایی که مایل به استفاده از خدمات آنلاین «پزشک و مشاور» اسنپ هستند میتوانند با مراجعه به سایت اسنپدکتر نیازمندیهای سازمان خود را برطرف سازند.