به گزارش ایلنا شاهین آرپناهی توئیت کرد؛
در مواجهه با سیل دو دسته اقدامات را دنبال کردیم
مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اقدامات همراه اول در حوزهی خدمات اپراتوری و کمک به سیلزدگان اخیر را تشریح کرد.
یکی در حوزه خدمات اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راهاندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از ۵۰۰ میلیون پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود.
گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیلزده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، ارسال ۳۰۰ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.