خبرگزاری کار ایران

هزینه تمام شده کالا و خدمات با تکیه بر تکنولوژی قابل کاهش است

هزینه تمام شده کالا و خدمات با تکیه بر تکنولوژی قابل کاهش است
کد خبر : ۱۵۴۰۴۴۲

مدیرعامل آپتایم با اشاره به اشتراک تجربیات مدیران ارشد شرکت‌های پخش و توزیع و تجارت الکترونیک در رویداد «تحول در مسیر تحول» تاکید کرد: در شرایط کنونی افزایش سودآوری برای شرکت ها بسیار سخت شده است اما می توان ضمن مدیریت و کاهش هزینه ها، هزینه تمام شده کالا را برای مصرف کننده نهایی نیز کاهش داد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد اتابکی مدیرعامل آپتایم، هدف از برگزاری رویداد «تحول در مسیر تحول» را کاهش شکاف باورپذیری میان شرکت‌های فناور و شرکت‌های پخش و لجستیک که ضریب نفوذ فناوری در آنها بسیار کمتر از صنایع دیگر است، اعلام کرد و گفت: در این رویداد تلاش شد که آموزش و مهارت های لازم به مدیران بر اساس مصداق‌های اعمال فناوری در سازمان با تکیه بر هوش مصنوعی تقویت شد. خروجی این اقدام ضمن بهبود زنجیره ارزش، تامین و لجستیک با کمک تکنولوژی و هوش مصنوعی، ایجاد تفکر ارزیابی و آگاهی بر هزینه تمام شده کالا خواهد بود.

او با بیان اینکه بسیاری از هزینه ها با تکیه بر تکنولوژی قابل کاهش است، اعلام کرد: در شرایط کنونی افزایش سودآوری برای شرکت ها بسیار سخت شده است اما می توان ضمن مدیریت و کاهش هزینه ها، هزینه تمام شده کالا را برای مصرف کننده نهایی نیز کاهش داد. شرکت آپتایم به عنوان یک شرکت ارائه دهنده راحل در حوزه لجستیک به دنبال آن هستیم فرایند زنجیره ارزش را به کمک هوش مصنوعی بهره‌ور سازیم.

اتابکی با اشاره به حضور حاضران در این رویداد که همگی به دنبال پیاده‌سازی فناوری و هوش مصنوعی در شرکت های زیرمجموعه خود هستند، تصریح کرد: در این رویداد اظهارات مدیران شرکت ها در صنعت لجستیک، پخش، ایکامرس و خدمات پستی، منجر به بهبود شرایط در این حوزه خواهد شد. برای نمونه در پنل «ورشکستگی خاموش صنعت پخش» به عواملی که منجر به افزایش هزینه ها در شرکت های پخش می شود، پرداخته شد یا در«استراتژی مرز شکنانه برای افزایش حاشیه سودآوری» به دنبال ایجاد رویکرد نوآوری بازی و همکاری فناورانه شرکت های پخش و لجستیک با شرکتهای فناور و دانش بنیان هستیم که با اشتراک گذاری تجربه ها در پیاده سازی تکنولوژی از چالش ها عبور کنیم.

مدیرعامل آپتایم ضمن اشاره به فرهنگ سازمانی و ریسک پذیری و ریسک گریزی و با اشاره به برگزاری پنل «فرهنگ؛ پاشنه آشیل توسعه» گفت: فناوری و نوآوری می توان با بازتعریف زیرساخت های شرکت ها، تحول آفرین باشد.

در این رویداد سعید محمدی یکی از بنیانگذاران دیجی کالا  از فلسفه شکل‌گیری لجستیک اختصاصی دیجی کالا مطالبی را برای حاضران بیان کرد که چگونه موفق شدند با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی، ساختاری را ایجاد کنند و موفق باشند. همچنین در این رویداد محمدی روش آنالیز مورد استفاده در شرکت را برای حاضران بیان کرد.

صدیقه گرامی مالک کسب و کار کیلا و سهامدار شرکت های پخش دارویی و غیره نیز در این رویداد ضمن بیان تجربه های خود از زندگی و کسب کار در آمریکا و ایران، درباره اهداف رویداد مذکور نکاتی را برای حاضران بیان کرد.

محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت‌های پخش دارویی و عضو هیئت مدیره انجمن صنعت پخش از دیگر سخنرانان این رویداد بود که تجربیات و موفقیت های کسب شده در این مسیر به اشتراک گذاشت.

همچنین دانش طباطبایی مدیر لجستیک پخش کیلا جنوب و پیام ابراهیمی معاون دیجیتال زرین رویا از دیگر سخنران این رویداد بودند.

رویداد تحول در مسیر تحول عصر روز 15 مهرماه با حضور مدیران ارشد شرکتهای پخش و توزیع و تجارت الکترونیک در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

هزینه تمام شده کالا و خدمات با تکیه بر تکنولوژی قابل کاهش است

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز