خبرگزاری کار ایران

عباسی، معاون خدمات شاپرک تاکید کرد:

پات لایف اولین اپلیکشین در پرداخت غیر تماسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۴۲۳

پات لایف اولین اپلیکشینی بود که خواسته بانک مرکزی در پرداخت غیر تماسی را محقق کرد

پات لایف نخستین اپلیکیشن مجموعه پرداخت است که توانست درقالب یک نرم افزار، تاییدیه لازم را برای پرداخت های غیر تماسی NFC کسب کند و از این بابت یکی از ماموریت های ویژه بانک مرکزی به خوبی به تحقق پیوسته است.

حسین عباسی معاون خدمات شرکت شاپرک با بیان این مطلب افزود: یکی از ماموریت هایی که بانک مرکزی برای سال 1403 در نظر گرفته است، جایگزینی کارت های فیزیکی با اپلیکیشن ها و استفاده از کهربا به عنوان روش جدید پرداخت است. دراین زمینه ما در بانک مرکزی و مجموعه شاپرک برنامه فشرده ای خواهیم گذاشت تا تمام دستگاه های پایانه فروش این امکان را در خود ایجاد کنند تا بتوانند در این بخش روش جدید و راحت تر و امن تر برای مردم فراهم نمایند.

وی افزود: ما در این راستا در مجموعه شاپرک و بانک مرکزی تلاش کردیم محیط و فضای مناسب اجرا شود، خوشبختانه شرکتی  که توانست در این زمینه به عنوان اولین شرکت به بانک مرکزی  کمک کند، شرکت کارت اعتباری ایران کیش بود و ما به کمک این شرکت و اپلیکیشن این مجموعه یعنی پات لایف، عملا در سال گذشته از این نوع پرداخت که رابطه میان یک نرم افزار موبایلی و دستگاه nfc خوان پایانه فروش است، رونمایی کردیم. اولین شرکتی که توانست با اپلیکیشن و پوزهای خود این فرایند را انجام دهد ایران کیش و پات لایف بوده است و اکنون از طریق پات لایف مردم می توانند از این امکان بهره مند شوند، این اتفاق در حالی است که 7 بانک توانستند خودشان را به این سرویس متصل کنند تا از اپلیکیشن پات لایف ایران کیش استفاده کنند.

معاون شرکت شاپرک خاطر نشان ساخت: خوشبختانه پات لایف ضمن این موضوع، توانسته تا محیط کاربری خود را نیز بهبود دهد و گام بزرگی در راستای خواست بانک مرکزی برداشته است.

وی همچنین درباره حضور شاپرک در نمایشگاه اینوتکس گفت: حمایت از حوزه نوآوری و کمک به صنعت پرداخت و شرکت های استارت آپ و فین تکی که در این عرصه هستند، ماموریت جدید شرکت شاپرک است؛ ازاین رو، شاپرک تصمیم گرفت در آغاز سال در این نمایشگاه حضور داشته باشد تا بتواند پیام خودش را به مجموعه شرکت های نو آور، فین تک ها و استارت آپ ها انتقال بدهد و اعلام کند که شاپرک آمادگی حمایت از اقدامات هم راستای مجموعه های این حوزه با استراتژی های بانک‌‌مرکزی و مجموعه شاپرک را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز