شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، در غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد.
امروز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ و در چهارمین روز نمایشگاه بینالمللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» را به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی کرد.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، سرویسی است که با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری، خدمات برونسپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرمافزار را به کسبوکارها ارائه میکند.
از جمله مزایای سرویس شایا میتوان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرمافزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری پیشرفته، گزارشدهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و... اشاره کرد که با هدف برونسپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است.
جزئیات بیشتر: