خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آیا تبلیغات انتخاباتی روی فروش فیلم‌ها تاثیرگذار بوده‌است

آیا تبلیغات انتخاباتی روی فروش فیلم‌ها تاثیرگذار بوده‌است
کد خبر : ۴۸۹۳۰۵

سخنگوی شورای صنفی نمایش میزان تاثیر تبلیغات انتخاباتی در فروش فیلم‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی؛ این نگرانی بین تهیه‌کنندگان و سینماگران وجود داشت که استقبال مردم از فیلم‌ها کاهش پیدا کند. گروهی معتقدند تبلیغات انتخاباتی و فضایی که بر شهرها به دلیل انتخابات حاکم شده؛ تأثیر مستقیم بر استقبال مردم از سینماها گذاشته است.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) به خبرنگار ما گفت: در آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری این نگرانی وجود داشت اما در ادامه متوجه شدیم که تأثیر زیادی روی میزان فروش فیلم‌ها نگذاشته است. فقط در زمان پخش مناظره‌های انتخاباتی که از ساعت 16 الی 20 پخش می‌شد؛ حدود 10 الی 15 درصد میزان استقبال مردم از سینماها و فروش فیلم‌ها کاهش پیدا کرده است.

فرجی افزود: به جز این مسئله انتخابات تأثیر دیگری روی میزان فروش فیلم‌ها به شکل محسوس نگذاشته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره افزایش تعداد روزهای بلیت نیم‌بها به دو روز نیز گفت: این مسئله در شورای صنفی نمایش  مطرح شده اما هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز