خبرگزاری کار ایران

واکنش علیرضا دبیر به سخنان مدیرعامل موسسه تصویرشهر/ باید با ایشان برخورد شود

علیرضا دبیر (عضو شورای شهر) با حضور در غرفه ایلنا به سخان چند روز گذشته مدیرعامل موسسه تصویر شهر واکنش نشان داد و تهدید کرد که باید با او برخورد شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی احمدی (مدیرعامل موسسه تصویر شهر) چندی پیش در گفتگو با ایلنا اعلام کرده بود ایراداتی که علیرضا دبیر درباره وضعیت امنیت پردیس‌های سینمایی بیان کرده؛ رفع شده و فقط تکمیل دو مورد از آن‌ها باقی مانده. وی سپس گفته بود: نمی‌دانم چرا در میان این همه موضوع، شورای شهر به چنین مسئله‌ای ورود پیدا کرده است.

روز گذشته‌(19 آبان) علیرضا دبیر با حضور در غرفه ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات به صحبت‌های علی احمدی واکنش نشان داد. او با اشاره به اینکه علی احمدی را نمی‌شناسد، گفت: من اصلا علی احمدی را نمی‌شناسم. این رئیس ایشان است که باید به من پاسخ بدهد نه خود ایشان. حتی قرار است با ایشان برخورد نیز بشود.

این عضو شورای شهر افزود: جلسه‌ای برگزار و قرار شده در مدت سه ماه ایراداتی که پیش از این درباره پردیس‌های سینمایی مطرح شده بود، رفع شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند فقط ۳۳ مورد اشکال بوده درست نیست. اشکالات بسیار زیاد بود. هرچند خوشحالم که بعد از صحبت‌های من برخی از آنها رفع شده است.

کد خبر : ۳۲۰۸۲۱