خبرگزاری کار ایران

کارگردان «جوجه‌رنگی» مطرح کرد؛

چشم‌اندازم لذت بردن از زبان سینماست

چشم‌اندازم لذت بردن از زبان سینماست
کد خبر : ۱۵۴۶۰۵۷

کارگردان فیلم «جوجه‌رنگی» با روایت حس خاص خود نسبت به جشنواره فیلم کوتاه تهران، هدفش از فیلمسازی را لذت بردن از زبان سینما دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرید حاجی کارگردان فیلم کوتاه «جوجه‌رنگی» از فیلم‌های نمایش‌داده‌شده در بخش مسابقه ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، درباره فرایند ایده تا تولید این فیلم گفت: «جوجه‌رنگی» یک تریلر روان‌شناختی است و انگیزه‌ام از ساختن این فیلم، بیان زوایای پنهان رابطه مادر و فرزند به واسطه زبان سینما بود.

او درباره ویژگی‌های فیلم بیان کرد: اول کار با نور طبیعی در راستای عیان کردن وحشت پنهان‌شده در عشق، دوم انتخاب بازیگران و کار کردن با آن‌ها با این هدف که چگونه مجموعه صورت‌ها، همگی یک چیز را انتقال دهند و سوم طراحی حاشیه صوتی بیان‌گرایانه.

حاجی حس خاص خود نسبت به جشنواره فیلم کوتاه تهران را این‌گونه توصیف کرد: بنده از سال ۱۳۹۲ در تمامی ادوار جشنواره حاضر بودم و حتی یک سانس داستانی را در این ۱۰ سال از دست نداده‌ام. جشنواره تهران بخشی از زندگی من است و با نزدیک شدن آن خوشحال و با به پایان رسیدن آن غمگین می‌شوم. بودن یا نبودن فیلمم در جشنواره، چندان تأثیری در حسم به این جشنواره ندارد.

کارگردان «جوجه‌رنگی» با اشاره به چشم‌اندازش از کارگردانی سینما تاکید کرد: چشم‌اندازم لذت بردن از زبان سینماست، چه در فضای فیلم کوتاه، چه در فضای فیلم بلند. فیلم فیلم است، کوتاه و بلند ندارد.

فرید حاجی خود را اهل تماشای آثار همکارانش دانست و در پایان گفت: بسیار مشتاقم و زائر، من خودم را تماشاچی حرفه‌ای سینمای کوتاه می‌دانم و این سینما را همیشه با جدیت دنبال کرده‌ام.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز