خبرگزاری کار ایران

ماجرای نمایش «کمی شبیه مارادونا» و تغییر نام به «کمی شبیه تئاتر»

ماجرای نمایش «کمی شبیه مارادونا» و تغییر نام به «کمی شبیه تئاتر»
کد خبر : ۱۵۲۷۳۲۹

نمایش «کمی شبیه مارادونا» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی میثم زندی با تغییراتی در اجرا از جمله در عنوان نمایش و بازیگران روبه رو شد.

به گزارش ایلنا، نمایش، «کمی شبیه مارادونا» پس از دریافت مجوز به عنوان «کمی شبیه تئاتر» تغییر نام داد. 

همچنین بازیگر مرد نمایش بنا به دلایل غیر مترقبه تغییر یافته و داریوش رشادت از بازیگران جوان و دانش آموخته تئاتر به گروه اجرایی اضافه شده است. 

این نمایش قرار است آبان ماه ۱۴۰۳ به مدت ۳۰ شب در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه برود. 

«کمی شبیه تئاتر» دارای اپیزودهای مختلف و غیرمرتبط با هم می‌باشد. در این نمایش اپیزودیک که فاقد روایت داستانی منسجم بوده، مخاطب با خرده روایت‌ها و کلاژهایی از زندگی تئاتری دو بازیگر تئاتر مواجه می‌شود. نمایش به صورت غیرخطی، راوی زندگی این دو بازیگر در صحنه و خارج از صحنه تئاتر است. فاطمه زندی و داریوش رشادت، دو بازیگر اصلی این نمایش هستند. 

«کمی شبیه تئاتر»، روایتی غیرمنسجم، داستان گریز، ماژور و مُختل از اجرای نمایش‌هایی چون گنبد تن… غلغل روح…، من نمی‌خوام بمیرم، قبرم زیر پاهای توست، افسانه مانلی، خرده جنایت‌های زناشوهری، اولئانا، فراموشی، افرا، شب هزارو یکم و… از تولیدات قبلی میثم زندی می‌باشد. 

میثم زندی، استاد دانشگاه، پژوهشگر، مولف و مترجم کتب و مقالات هنری و ادبی، دانش آموخته دکتری تخصصی رشته پژوهش هنر از دانشگاه تهران، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی پیشدادیان، مدیرعامل سابق انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران است. وی بیش از ۳۰ نمایش را کارگردانی و جهت اجرای عمومی و حضور در جشنواره‌های مختلف خلق کرده است.

الهام نوری، محسن اردشیر، اردلان ملک‌زاده، مهرعلی میران، پژمان دادخواه، شاهد شاه‌بهرامی، ناصر رحیمی، ثنا مهدیزاده، غزال فرشیدفر و مهدی مقدم از سایر همکاران این گروه هستند که در بخش‌های مختلف هنری این نمایش حضور دارند. امیر پارساییان بعنوان مسئول روابط عمومی و زهره سعیدی بعنوان مسئول امور رسانه این پروژه نمایشی می‌باشند. 

شهرداری شهر بندری نوشهر و بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج از حامیان اجرای این پروژه نمایشی می‌باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز