خبرگزاری کار ایران

«جسدهای پستی» روی صحنه می‌رود

 «جسدهای پستی»  روی صحنه می‌رود
کد خبر : ۱۵۲۳۵۴۴

نمایش «جسدهای پستی» به کارگردانی سجاد خوزم در تماشاخانه صحنه آبی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «جسدهای پستی» نوشته داریو فو با ترجمه جمشید کاویانی به تهیه‌کنندگی مهران باقری و کارگردانی سجاد خوزم  تا ۲۰شهریور ماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: به دنبال راز مرگ‌های مشکوک و جسدهای پی در پی که به خیاط خانه تئاتر ارسال می‌شود کارگاهی به محل جرم اعزام شده تا پرده از راز این خیاط خانه بردارد. 

عاطفه اسدی، مهران باقری، بهنام عموخلیلی، امید بهرامی، عرفان رحیمی بوری‌آبادی، پریسا شریفی و زهرا ایمانی بازیگران این نمایش هستند. 

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مشاور کارگردان: محمدعلی سلیمان تاش، مجری طرح: مجموعه حس و حال خوب، دستیار کارگردان: محمد فاضلی و ماهان معصوم‌پور، طراح صحنه: اکرم بایه، دستیار صحنه: فاطمه بابایی و نگین شمالی، مدیر صحنه: مهرناز باقری و محمد علی شهریاری، طراح لباس: مهدیه تاجیک‌راد، دستیار لباس: درسا بیگی‌زاده، منشی صحنه: رکسانا باقری، روابط عمومی: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: عرفان بیاتیان و عطیه جاهد، اتاق نور: فرهاد بابایی، طراح پوستر: محدثه انبیایی، طراح بروشور: سحر جعفری، مشاور رسانه: درسا بخشندگی، گروه موسیقی: محمد تیموری (خواننده)، دانیال سلیمی (گیتار)، سروش مداح (کاخن)، مائده طاهرخانی (ویولن). 

علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند به صورت مجازی از طریق سایت تیوال و به صورت فیزیکی از طریق گیشه صحنه آبی، اقدام به خرید بلیت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز