خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن موسیقی ایران منصوب شد

مدیر انجمن موسیقی ایران منصوب شد
کد خبر : ۱۵۰۱۲۰۸

مدیرکل دفتر امور موسیقی در حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان مدیر انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، در حکمی از سوی امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) محمدعلی مرآتی (پژوهشگر موسیقی)  به عنوان مدیر انجمن موسیقی انتخاب شد. 

در متن این حکم آمده است: 

«جناب آقای محمدعلی مراتی

با سلام و احترام

به استناد مصوبه صورت جلسه هیأت محترم امنا به شماره ۳۵۶/س/الف مورخ ۱۰ تیرماه۰۳ و نظر به تجربیات، سوابق ارزنده، ۱۴ و دانش جناب عالی به این حکم به عنوان عضو انجمن موسیقی ایران منصوب می‌شوید. 

از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و تصویب هیأت محترم امنا و همچنین وظایف مندرج در اساسنامه انجمن موسیقی ایران در جهت اجرای موسیقی ایران گام‌های ویژه بررسی. 

امیرحسین سمیعی مدیر کل دفتر امور موسیقی و رئیس هیأتامنای انجمن موسیقی ایران» 

مراسم اعطای حکم مرآتی مدیر انجمن موسیقی ایران

محمدعلی مرآتی، متولد اول مهر ۱۳۵۱، در رشته موسیقی تحصیل کرده و مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس دارد. کمانچه را نزد استادانی چون منوچهر طاهرزاده، محمود مرآتی و اردشیر کامکار و هادی منتظری یاد گرفته و مبانی تخصصی موسیقی دستگاه ایران و آهنگسازی را نزد استادان چون فرامرز پایور، هوشنگ ظریف، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، احمد پژمان، محمدرضا درویشی، کامبیز روشن. ، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ کامکار در دانشگاه تهران بین سالهای ۷۳ تا ۷۹ آموخته است. او آهنگسازی‌های خود را در کارنامه هنری دارد. 

مرآتی مسئولیت دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری در چندین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران و نیز عضویت در هیأت نتخاب و داوری و شورای سیاست‌گذاری را در جشنواره‌های مختلف موسیقی فجر برعهده داشته است. 

مراسم اعطای این حکم در دفتر موسیقی معاونت هنری و با حضور محمود سالاری معاون هنری، احمد صدری و داوود گنجه‌ای از اعضای هیأت امنای انجمن موسیقی ایران برگزار شد و ایشان از خدمات سیّد امیرعباس ستایشگر مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران قدردانی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز