خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی تجسمی «سندروم ماندن» برگزار می‌شود

نمایشگاه گروهی تجسمی «سندروم ماندن» برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۰۰۴۴۰

آیین گشایش نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «سندروم ماندن»، جمعه ۱۵ تیرماه در گالری عکاسان جوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «سندروم ماندن» توسط گروه هنری «ژامک» با مدیریت «لیلا زمانی»، روز جمعه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه عکاسان جوان آغاز به کار می‌کند. 

هم‌زمان با آیین گشایش این نمایشگاه، پرفورمنس «پادزخم» نیز با هنرمندی دینا جادری و حامد ابراهیمی اجرا خواهد شد. اجرای «پادزخم»، پرفورمنسی بی‌کلام با طراحی و کارگردانی حامد ابراهیمی است و امین احمدی اجرای موسیقی آن را بر عهده دارد. 

لیلا زمانی در مقام برگزارکننده این نمایشگاه، درباره اجرای پرفورمنس «پادزخم» می‌گوید:

«اجرای پادزخم با نگاهی متفاوت به رفتار متقابل انسانی در روابط عاطفی، دوستانه، کاری و خانوادگی شکل گرفته و با توجه به نوع اجرا، هر شخصی به عنوان تماشاگر با دیدگاه متفاوت و خاص خود می‌تواند با آن همراه بشود و برداشت مختص خود را داشته باشد و حتی چندین مفهوم مختلف را دریافت بکند اما هدف کلی، بازنگری در نوع رفتار و همچنین نحوه پیشبرد ارتباطات روزمره و رفتار انسانی در زندگی اجتماعی و بخصوص شخصی افراد است. با این‌حال نوع دیدگاه مخاطب است که در نهایت درست یا غلط‌بودن آن رفتار را مشخص می‌کند. در طول اجرا، نوع ارتباط اجراگران با نقاشی و روند آن مورد توجه قرار می‌گیرد و همچنین بیننده در پایان با دو اثر هنری مواجه است؛ یکی نقاشی و دیگری مجسمه انسانی که خلق شده است». 

همچنین در خلاصه‌ای از مفهوم این نمایشگاه گروهی آمده: «سال‌هاست مانده‌ام در پی هیچ انتظاری، و اکنون به دنبال درمان سندرم ماندن خویشم؛ در کنار خویشتن همراه خودم». 

پژمان شکیب، معصومه یعقوب‌زاده، مجتبی رستمی، پروین فلاحی و صبرینه توپچی، اساتیدی هستند که در این نمایشگاه، هنرمندان را همراهی می‌کنند. 

هنرمندانی که با ارائه اثر در نمایشگاه «سندروم ماندن» شرکت کرده‌اند، عبارتند از: شقایق تاجیکی، مریم جمالی، رها اول، ترانه متدین، خاطره آرامون، سارا عامری، آنیتا قلی‌پور، مریم اشرفی، پگاه ایرانمهر، معصومه رییسی، فاطمه شبانپور، کمند حمدالله‌زاده، فائزه قاسم آوندی، نیلوفر جم، محیا یوسفی، دلینا خلیلی، حدیث کنگرانی فراهانی، سپهر رییس‌زاده، معصومه قربانعلی، طناز عزیزی، فرشته علیجانی، نرگس فیاضی، رضوانه محسنی، مبینا نیکونام، سپیده غیاثی. 

کامیار جعفری‌مرام (طراح پوستر)، طناز عزیزی (عکاس)، کمند حمدالله‌زاده، مریم سیاح (روابط‌عمومی)، دیگر عوامل برگزاری نمایشگاه «سندروم ماندن» هستند. 

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «سندروم ماندن»، می‌توانند از روز ۱۵ تا ۱۹ تیرماه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نگارخانه عکاسان جوان در نشانی خیابان ولی‌عصر، خیابان یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه ۲، واحد ۲ مراجعه بکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز