خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاحیه اکران مطرح شد؛

سعی کردیم «حبس مجرد» فیلم باشخصیتی شود/ سینمای مستقل و خون دل خوردن

سعی کردیم «حبس مجرد» فیلم باشخصیتی شود/ سینمای مستقل و خون دل خوردن
کد خبر : ۱۴۹۸۵۳۵

مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان شب گذشته چهارشنبه ۶ تیر ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد‌.

در این مراسم چهره‌هایی مانند مونا فرجاد، فرزین محدث، سروش جمشیدی، بهرنگ دزفولی‌زاده، گلشید رضایی، علی شیرمحمدی و... حضور داشتند و حسین اکبری نیز اجرای برنامه را برعهده داشت.

در ابتدای برنامه، محمدحسام حدادیان کارگردان فیلم «حبس مجرد» روی صحنه آمد و بیان کرد: این فیلم را ما حدود ۴ سال پیش به سختی ساختیم، به سختی جذب سرمایه کردیم و به سختی به اکران آوردیم. در اینجا جا دارد از دوستانمان در گروه «هنروتجربه» تشکر کنم که اگر نبودند معلوم نبود این فیلم کی اکران می‌شود‌.

او در ادامه عنوان کرد: از عوامل این فیلم سپاسگزارم که با سرمایه اندک و تعداد جلسات کوتاه ما را همراهی کردند. همچنین از خانواده‌ام تشکر می‌کنم. می‌دانم که هنوز در ابتدای مسیر هستم اما همیشه همراهم بوده‌اند و دستم را رها نکردند.

حدادیان در پایان صحبت‌هایش گفت: از شما ممنونم که سینمای مستقل را حمایت می‌کنید و به آینده سینما فکر می‌کنید. ما این فیلم را در مدت زمان کوتاه و با بودجه اندک ساختیم و احتمالا کم و کاستی‌هایی در فیلم ببینید که پیشاپیش از شما عذرخواهی می‌کنم. ما تمام سعی‌مان را کردیم که «حبس مجرد» فیلمی باشخصیت و مردم‌دوست باشد و حرفش را بزند.

این کارگردان در ادامه از بازیگران و عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر فیلم گفت: خوشحالم که سینمای مستقل را حمایت می‌کنید، سینمایی که با خون دل و سرمایه شخصی ساخته می‌شود. از مسئولان «هنروتجربه» خیلی ممنونم که امکان اکران چنین فیلم‌هایی را که در نبرد با فیلم‌های دیگر مهجور می‌مانند، فراهم می‌کنند.

در ادامه مهدی کوشکی بیان کرد: خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم. از شما درخواست می‌کنم که نه تنها از این فیلم، بلکه از این دست فیلم‌ها حمایت کنید.

یلدا عباسی یکی دیگر از بازیگران این فیلم عنوان کرد: خوشحالم که از سینمای مستقل حمایت می‌کنید و خوشحالم از اعتماد آقای حدادیان که نقش پری را به من سپردند.

در این فیلم مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی، سید جواد یحیوی، ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان بازی کرده‌اند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی نیا، جانشین تولید: شیما انصاری، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

اکران فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان از چهارشنبه ۶ تیرماه در گروه سینمایی «هنروتجربه» آغاز شده است‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز