خبرگزاری کار ایران

مراسم تکریم و معارفه مدیران ارشاد استان تهران برگزار شد

 مراسم تکریم و معارفه مدیران ارشاد استان تهران برگزار شد
کد خبر : ۱۴۱۳۴۱۰

علی فروزانفر فرهنگ و هنر را مسئله مبنایی کشور دانست و خواستار ایفای نقش قرارگاه مرکزی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ علی فروزانفر در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران که ۹ آبان ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شده بود؛ ضمن تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد هاشمی جانشین وزیر به دلیل اعتماد و سپردن سکان ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در شرایط کنونی جنایتی که در حق مردم فلسطین روا شده است؛ هر وجدان آگاه و بیداری را می‌رنجاند. آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانی شیوا، خطاب به سران رژیم صهیونیستی می‌فرمایند: «ببینید چه جنایتی مرتکب شده‌اید که اینگونه خشم مردم مظلوم فلسطینی را برانگیخته اید» و اکنون با گذشت برهه ای، قطره‌ای از اقیانوس خشم این مردم مظلوم، اینگونه واکنش این رژیم غاصب را برانگیخته است و زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را بدین گونه، آماج تجاوز و حمله خود قرار داده اند؛ کشتار سه هزار کودک مظلوم توسط رژیم صهیونیست، گواهی بر جنایت‌های این رژیم است و انشالله بازوان قدرتمند فرزندان این سرزمین در حوزه‌های فرهنگ و هنر و دیگر عرصه‌ها انتقام سختی را رقم بزنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مسئله مبنایی در کشور را فرهنگ و هنر ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود و حضور رهبری فرهیخته، هنرفهم و فرهنگ محور، فرصتی تاریخی در اختیار ما برای انجام عملیات فرهنگی قرار گرفته است اما در عملیات و اجرا ما شاهد اجحاف و عقب ماندگی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم و امیدواریم با همفکری و همدلی با همکاران بتوانیم از این فرصت و ظرفیت که در اختیار هنرمندان و اصحاب هنر قرار دارد؛ بهره ببریم. ما نیاز به تحول مبنایی در حوزه هنر و فرهنگ استان تهران داریم. 

علی فروزانفر اصلاح ساختاری برنامه ای، بودجه‌ای و مالی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و توجه به ظرفیت‌های بومی شهرستان‌های استان را ۲ موضوع اساسی در دوره مدیریتی خود دانست و خاطرنشان ساخت: بسیاری از این شهرستان‌ها ظرفیت‌های جمعیتی و استعدادهای هنری و فرهنگی فراتر از مراکز استان‌های دیگر دارند. ما چندین استان هستیم که در قالب یک استان با فاصله‌های نزدیک و معضلات جدی‌تر و عمیق‌تر هویتی، فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته ایم؛ استانی که در تیررس تهاجم‌های فرهنگی، اعتقادی و تفکری بسیاری قرار دارد و این موضوع توجه ویژه را می‌طلبد. با وجود همه تلاش‌ها در ادوار گذشته؛ می‌بایست که در این دوره شاهد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نوین، تحول یافته و پیشرو باشیم و این مجموعه در عرصه فرهنگ و هنر با نقش قرارگاه مرکزی، نگاه امروزی و نوینی را رقم بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز