خبرگزاری کار ایران

آثاری از هنرمندان نوجوی تجسمی در نمایشگاه «واکاوی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۵۵

آثار ۱۵ هنرمند در زمینه‌ی نقاشی و مجسمه‌سازی در قالب نمایشگاه «واکاوی» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه «واکاوی» با آثاری از ۱۵ هنرمند در زمینه‌ نقاشی و مجسمه‌سازی از روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

نقاشی‌های این مجموعه با نگاه به مهاجرت و آثار مجسمه در مسیر خودانگیخته خلق شده‌اند. 

پروژه‌ استعدادیابی «واکاوی» از جمله رویدادهای مجموعه هنری «آرتهال» است که از خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است. آغاز این پروژه با فراخوانی برای هنرمندان مستعد و دعوت آن‌ها به ارسال آثارشان جهت بررسی توسط کارشناسان هنری گالری آرتیبیشن و سپس انتخاب هنرجویان برای ورود به این مسیر از طریق هنرمندان برجسته شکل گرفت. هنرمندان مونا پاد، مهرداد ختایی و علی ندایی از جمله داوران این پروژه‌ی استعدادیابی هستند که بعد از گزینش هنرجویان به هدایت آن‌ها در مسیری تازه پرداختند. بعد از پایان گزینش و mentoring هنرجویان در «واکاوی» به مدت ۴ ماه، نمایشگاه آثار حاصل از این پروژه به نمایش درمی‌آید. هدف از برگزاری چنین پروژه‌ای حذف موانع پیش روی هنرمندان نوجو و ایجاد بستری برای ارائه‌ی آثار و آموزش بیشتر آن‌هاست. در همین راستا نخستین نمایشگاه گروهی از آثار هنرمندان منتخب در «واکاوی» به تاریخ ۱۲ تا ۲۱ آبان در مکان جدید گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود. 

فاطمه ابراهیمی دهشیری، کیانا آقاربی، ساحل تولایی، زهرا حائری، سپهر خدابخش، مهتا عظیمی، نیلوفر فقیهی، پرنیان قاسمی، کیان کریمیان، مرضیه کلانتری، فاطمه مرادی، بهنوش مومنی، پریچهر نظامی، مریم نوروزی و صونا یداللهی از هنرمندان این نمایشگاه هستند. 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید ازآثار این مجموعه روزهای جمعه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ و روزهای دیگر از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۰:۰۰ به مکان جدید گالری آرتیبیشن به آدرس: ولیعصر، بالاتر از فرشته، روبه روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز