خبرگزاری کار ایران

 "رستا" رویدادی برای استانداردسازی فعالیت رسانه در حوزه مد

 "رستا" رویدادی برای استانداردسازی فعالیت رسانه در حوزه مد
کد خبر : ۱۳۶۷۱۷۳

تیپ سازی و طراحی محصول،  عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته بندی و برنامه فروش، تولید محتوای مجازی از جمله محورهای پیش رویداد جشنواره مد و لباس فجر با محوریت رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش نشست رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با محوریت مد و رسانه ویژه فعالین و صاحبان ایده در حوزه مد و رسانه مد برگزار شد.

قصد برآن است تا تمام فعالان رسانه در بخش‌های مختلف اعم از مکتوب، تصویری، عکس و ویژندهای مطرح حضور داشته باشند.

مهسا فرزان (دبیر رویداد جشنواره مد و لباس با محوریت رسانه) با اشاره به آنکه قصد بر آن است تا به تعامل بین رسانه و مد سرعت بخشیم، گفت: در معرفی محصولات پوشاکی سرعت گرفته‌ایم اما در استفاده از رسانه عقب مانده‌ایم. استانداردسازی از رسانه در صنعت مُد، مَد نظر است.

او ادامه داد: هرچند در استارت آپ ها معمولا ۳ روز زمان می‌گذارند اما ما آنرا فشرده کردیم و در یک روز برگزار می‌کنیم. بعد از کلاس آموزشی وارد فضای عملیاتی خواهیم شد. طراحی و تولید محتوا را خواهیم داشت.

فرزان خاطرنشان کرد: تیپ سازی و طراحی محصول،  عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته بندی و برنامه فروش، تولید محتوای مجازی از جمله محورهای پیش رویداد جشنواره مد و لباس فجر با محوریت رسانه است. استانداردسازی رسانه در حوزه مد را مد نظر داریم. 

دبیر رویداد جشنواره مد و لباس با محوریت رسانه خاطرنشان کرد: "رستا" نام این رویداد است و داوری و معرفی افراد برتر در همان روز انجام خواهد شد و به ویژندها معرفی خواهد شد. قصد بر آن است که از ظرفیت‌های مد و رسانه یکجا استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سئوال که ایا چنین رویدادهایی می‌تواند ضامن تغییر مد و تغییر رویکرد جامعه از لباس‌ها و مانتوهای جلوباز باشد، گفت: با یک رویداد نمی‌توان پاسخگوی این نیاز بود و نمی‌توان پوشاک عفیفانه را رواج داد. ما از مد اسلامی صحبت می‌کنیم و اگر آن را درست معرفی کنیم می‌توانیم به این نوع مد دستیابیم‌. ما تضمین‌کننده چیزی نیستیم اما می‌توانیم فرهنگسازی کنیم. ضمن آنکه مد و لباس در زمینه لباس مردانه، زنانه و بچگانه مد نظر است.

او درخصوص بهره‌گیری از برگزیدگان رویداد رستا گفت: از ویژندهای مطرح دعوت کردیم که در کنار شرکت کنندگان باشند و در کنار نفرات برنده رویداد قرار گیرند. البته که بستری برای رقابت خواهد بود و باید خود را پرزنت و معرفی کرد. 

فرزان درخصوص آموزش در رویداد رستا نیز گفت: تیم تحقیقاتی و توسعه هدفمند جلو رفتند و شرکت کنندگان برای حضور مبلغ ۲۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. خبرنگاران، اهالی ادب و شعر و... نیز در نظر گرفته شده‌اند. رسانه دیجیتال و مکتوب تکمیل کننده رسانه مد هستند و به دنبال مکمل سازی خواهیم بود. ما به دنبال اشاعه کار گروهی هستیم.

رویداد "رستا" در ۲۴ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز