خبرگزاری کار ایران

سونامی محتوای مجازی در عصر رسانه‌های نوین

سونامی محتوای مجازی در عصر رسانه‌های نوین
کد خبر : ۱۱۰۱۷۴۷

به گزارش ایلنا، امروزه با تغییرات گسترده در فناوری اطلاعات و ارتباطات روش‌های قدیمی منسوخ شده و مردم از روش‌های جدید برای تبادل اطلاعات و ارتباطات استفاده می‌کنند. در عصر حاضر رسانه‌ها به دو دسته رسانه‌های سنتی و مدرن تقسیم می‌شوند که  با ظهور اینترنت، مفهوم رسانه‌های نوین پررنگ‌تر شده است. سرعت بالای انتقال پیام و خبررسانی، تعاملی و اجتماعی بودن، شخصی شدن و امکان استقلال بیشتر، تنوع و بالا رفتن قدرت انتخاب مخاطب، از ویژگی‌های رسانه‌های نوین است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه‌های عصر حاضر خارج شدن انحصار خبر و خبررسانی و ورود به بسترهای عمومی است.

حالا هر فردی با یک گوشی هوشمند به‌راحتی به تولیدکننده محتوا در فضای مجازی تبدیل می‌شود؛ اما با ورود به جمع تولیدکنندگان و منتشرکنندگان محتوا در فضای مجازی مراقب باشید گرفتار سونامی محتوای مجازی نشوید. یک سونامی ناتمام با بی‌نهایت عکس و فیلم و صوتِ به اشتراک گذاشته شده که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را گرفتار و از زندگی عادی دور کند.

#فضای_مجازی

#سواد رسانه ای

#شبکه های اجتماعی

#رسانه های نوین

حجم ویدیو: ۱۴.۵۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز