در جشنواره روابط عمومیهای کمیته امداد سراسر کشور؛
کمیته امداد استان فارس سه تندیس پرستوی طلایی و نشان برتر را کسب کرد
نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد با حضور حسین انواری، سرپرست و اعضای شورای معاونان این نهاد، باقر ساروخانی، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیم روابط عمومی ایران و همچنین مدیران وکارشناسان روابط عمومی های کمیته امداد ۳۲ استان کشور در سالن همایش های غدیر این نهاد برگزار شد.
همزمان با برگزاری دومین همایش علمی، تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور در سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " با رویکرد " روابط عمومی با شعار خلاقیت و نوآوری» نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد با حضور حسین انواری، سرپرست و اعضای شورای معاونان این نهاد، پروفسور باقر ساروخانی، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیم روابط عمومی ایران و همچنین مدیران وکارشناسان روابط عمومی های کمیته امداد ۳۲ استان کشور در سالن همایش های غدیر این نهاد برگزار و برگزیدگان این جشنواره در بخشهای مختلف معرفی شدند.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی فارس، در این جشنواره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس موفق به کسب سه تندیس پرستوی طلایی، سه لوح تقدیر و سه جایزه نقدی این جشنواره شد؛ که علی الهیاری به عنوان مدیرکل برتر حامی روابط عمومی، علی رضا دشتی به عنوان رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی برتردرتبلیغات محیطی و طراحی و همچنین کامران ثریا پور به عنوان کارشناس برتر کشورمعرفی و موفق به دریافت تندیس پرستوی طلایی، لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند.
فعالیتها و تلاشهایی که مدیران ارشد سازمان برای تقویت و توسعه همه جانبه واحدها و ادارات روابط عمومی کمیته امداد در سراسر کشور انجام داده اند، حمایت فکری و معنوی، گفتمان روابط عمومی در تمام سطوح مدیریتی استان فارس، حمایت همه جانبه از روابط عمومی و همچنین مدیر حامی و همراه اصحاب رسانه از جمله شاخصهای ارزیابی معرفی مدیرکل برتر بوده است.
گفتنی است معرفی فعالیتها و الگوهای برتر روابط عمومی در کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیتها و برنامه های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بررسی و ایجاد راهکارهای جدید و تجربه های موفق در عرصه روابط عمومی، ارج نهادن به فعالیتهای علمی وتخصصی کارگزاران در عرصه روابط عمومی و ایجاد انگیزه برای فعالیتهای حرفه ای هدفمند در آن(دفاتر روابط عمومی)، شناسایی و معرفی استعداد ها و توانمندی های تخصصی و حرفه ای کارگزاران روابط عمومی، ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط بین روابط عمومی ها از اهداف این جشنواره مطرح شد.