خبرگزاری کار ایران

امام جمعه جهرم:

اقتصاد سلامت با عزم ملی و مدیریت جهادی هدف گذاری شود

کد خبر : ۱۵۹۷۵۴

ما باید در جهرم این باور ایجاد کنیم که ارتقا بخش خصوصی باعثمی شود بخش دولتی هم بهتر اداره شود به همین خاطر باید در این راستا فکر جدی گردد.

امام جمعه جهرم گفت: در بخش سلامت باید فضای اقتصاد سلامت نیز با عزم ملی و مدیریت جهادی هدف گذاری شود.

ّبه گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین لطف اله دژکام در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد و فرهنگ گفت: در بخش سلامت و در سطح شهرستان جهرم باید فضای اقتصاد سلامت نیز با عزم ملی و مدیریت جهادی هدف گذاری شود.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام با اشاره به سرمایه گذاری در بخش سلامت اظهار کرد: ما باید در جهرم این باور ایجاد کنیم که ارتقا بخش خصوصی باعثمی‌شود بخش دولتی هم بهتر اداره شود به همین خاطر باید در این راستا فکر جدی گردد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: باید مجال برای ظهور بخش خصوص در حوزه سلامت باز شود زیرا مقام معظم رهبری می‌فرمایند مردم باید خود اقتصاد اداره را کنند و در همین راستا حمایت از کار اقتصادی بسیار مهم است و این مسیر نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

امام جمعه جهرم تصریح کرد: کار اقتصادی نیاز به ظرافت دارد و جهرم در حوزه سلامت ظرفیت‌های خوبی دارد و آمار بالای مراجعین از شهرهای اطراف و استان‌های مجاور به مراکز درمانی ما نشان دهنده همین موضوع می‌باشد البته باید جهت گیری واضح باشد و جهت گیری با یک هدف گذاری منظم رخ دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به ایده یکی از مدیران دانشگاه درباره برگزاریجشنواره اقتصاد سلامت لازم است با برنامه ریزی و فعالیت‌های دقیق به این مهم دست پیدا کنیم.

در ابتدای این دیدار رحیم رئوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی سخنانی بیان کرد: ما سه شعار خلق منابع، مدیریت منابع، و افزایش بهره وری را دستور کار خود قرار دادیم تا با دارابودن منابع پایدار در راستای مدیریت منابع و افزایش بهره وری دانشگاه گام برداریم.

وی افزود: به رهنمودهای افراد صاحب نظر در حوزه‌های علمی و پژوهشی همانند شما برای نیل به اهداف بلند دانشگاه نیاز داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت کشور از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این سیاست‌ها به صورت منظم و دقیق از سوی کار‌شناسان مجربی برنامه ریزی شده و دغدغه‌های رهبری باعثشده است تا نگاه به فعالیت‌های بخش سلامت در مسیر مدیریت جهادی بیش از پیش نمود پیدا کند و وظیفه ما سنگین‌تر شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز