خبرگزاری کار ایران

داراب و زرین دشت دروازه ورود به دیار دلدادگان رضوی از شرق فارس است

داراب و زرین دشت دروازه ورود به دیار دلدادگان رضوی از شرق فارس است
کد خبر : ۱۵۴۵۱۰۵

معاون اجتماعی کانون های خدمت رضوی استان فارس گفت: شهرستان های داراب و زرین دشت دروازه ورود به دیار دلدادگان رضوی از شرق فارس است؛ این دو شهر در بین شهرهای شرق استان فارس برجسته هستند و آثار و برکات زیادی از خدمت به امام رئوف در این دو شهر به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان فارس، حمیدرضا محمدی در جمع خادمیاران شهرستان داراب و زرین دشت  اظهار داشت : وقتی دل ها متوجه حرم رضوی شود برکت کار خیر و کار فرهنگی چند برابر می شود ، حرکت و وظیفه اصلی خادمیاران هم همین است که دل ها را متوجه حرم رضوی کنند.

روابط عمومی کانون های خدمات رضوی استان فارس نیز در ادامه این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در عرصه اطلاع رسانی ارائه داد و خدمات امام رضایی خادمیاران دو شهرستان داراب و زرین دشت ، آموزش و  برنامه ریزی برای  آینده و همچنین بازنگری عملکرد پیشین و ارتقاء سطح کیفیت عملکردها را تشریح کرد.

غلامرضا تدین با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه احداث چایخانه های رضوی اظهار داشت : در مورد ابلاغ ساخت احداث ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور و ۴۴ چایخانه سهم استان فارس و پیگیری های صورت گرفته در استان پیرامون تشکیل هیئت امناء استانی احداث چایخانه‌های امام رضا(ع) در فارس با قدرت و قوت ادامه دارد .

وی ادامه داد: نامه های ابلاغی از سوی مقامات استانداری به فرمانداری ها و شوراهای اسلامی و شهرداری ها به منظور همکاری بیشتر در راستای احداث چایخانه ها  ارسال شده خوشبختانه تاکنون در سطح استان فارس در ۶ شهرستان گراش، اقلید، زرقان، بوانات، جهرم و ... مراسم کلنگ زنی احداث چایخانه انجام شده است و در دو شهرستان گراش و زرقان نیز عملیات اجرایی تا سطح ۵۰ تا۷۰ درصد پیشرفت کار انجام شده است.

مسؤول روابط عمومی کانون های خدمات رضوی استان فارس به جایگاه کانون خبر، رسانه و فضای مجازی و ابلاغ جدول  جدید و سازماندهی خادمیاران این کانون از طرف مدیر روابط عمومی بنیاد کرامت رضوی آستان قدس نیز اشاره کرد.

خوشبخت دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان زرین دشت و علی بهشت آئین دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان داراب نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و خدمات  خادمیاران منطقه پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز