خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه روحانیت شیراز:

معیشت معلمان زیرساخت آموزش و پرورش است

معیشت معلمان زیرساخت آموزش و پرورش است
کد خبر : ۱۵۳۸۰۶۵

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: معیشت معلمان مسئه ای ضروری است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که معلم اگر از نظر معیشت تامین نباشد تمرکزش را روی تعلیم و تربیت از دست می دهد و نتیجه ی آن آسیب به جامعه و کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین طاهری در جلسه جامعه روحانیت شیراز به میزبانی آموزش پرورش فارس برگزار شد   گفت: مدارس موفقی همچون مدرسه ی علوی و رفاه در تهران به دلیل توجه به معیشت معلمان توانستند به جایگاه قابل قبول در آموزش و تربیت برسند.

وی با اشاره به موفقیت های ادامه دار آموزش و پرورش در کاهش رتبه استان در کنکور سراسری، ادامه داد: با  تلاش معلمان و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش رتبه ی استان در کنکور سراسری کشور از هجدهم به پنجم رسیده و در سال جاری ۹۴ نفر رتبه ی دو رقمی کنکور در استان وجود داشته که البته توقع این است که با توجه به ظرفیت و جایگاه استان این رقم بیشتر از ۴۰۰ نفر باشد.

طاهری ادامه داد: آموزش و پرورش باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان نسبت به جذب معلمان تراز آموزشی و تربیتی اقدام کند و کمبود های خود را از آن مسیر جبران کند چرا که نقش معلمانی که بدون طی این مسیر جذب آموزش و پرورش شدند در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ قابل ردیابی بود.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و شهادت سید حسن نصرالله گفت :  اینطور نیست که ترور شخصیت های بزرگ مقاومت از سوی باند وحشی رژیم صهیونسیتی بتواند خللی در حرکت و روند مبارزه ی قهرمانانه ی آزادگان جهان بخصوص حزب الله لبنان علیه این جرثومه ی فساد منطقه ایجاد کند.

طاهری بیان داشت: جهانیان به خوبی شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودند که چطور فرماندهان و سربازان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام سرزمین های اشغالی را زیر باران موشک های انتقام از خباثت های این رژیم تبهکار گرفتند و پایگاه های نظامی آن را ویران کرند و موجی از غرور و شادی در جهان اسلام آفریدند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: از دولت دکتر پزشکیان جهت پشتیبانی قاطع و شجاعانه برای این انتقام تشکر می کنم و  این نکته قابل ذکر است که هر چند تهدید های این رژیم همچون موجودیت آن پوشالی است ولی در صورت اشتباه در تکرار شرارت، اینبار محکم تر تمام زیرساخت هایش نابود خواهد شد تا مقدمه ای برای نابودی  این رژیم باشد . 

 طاهری در پایان با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل گفت : در این رابطه توصیه این است که مسئولین مربوطه به ویژه در بحث پدافند غیر عامل نهایت هوشیاری و آمادگی را بکار گیرند و وضعیت پیش رو را همچون یک مانور پدافندی برای مواقع جدی در نظر گیرند و همه ی جوانب را در موضوع پدافند غیرعامل رعایت کنند تا شیطنت رسانه ای غرب و اسرائیل را برای ایجاد هراس در دل گروهی از مردم بی اثر گذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز