خبرگزاری کار ایران

۱۲ مهرماه برگزار می شود؛

میزبانی شیراز از سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری

میزبانی شیراز از سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری
کد خبر : ۱۵۳۶۴۰۹

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به میزبانی این کلان‌شهر در ۱۲ مهرماه جاری از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» خبرداد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا اسماعیلی گفت: این رویداد، فرصتی برای حضور مقامات بلندپایه ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است که با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: شیراز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ میزبان رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» است.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای حضور مقامات بلندپایه ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است که با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کنند.

به گفته معاون شهردار شیراز؛ در این همایش، جمعی از سفرا، دیپلمات‌های ارشد و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های کره جنوبی، مالزی، ازبکستان، روسیه، صربستان و رومانی، رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و تعدادی سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف، میهمان ویژه‌ی مجموعه مدیریت شهری شیراز خواهند بود.

امضای میثاق نامه همدلی و همکاری مدیران در راستای کاهش موانع و تسهیل و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری، امضای پیمان همکاری مثلث گردشگری میان شهرهای شیراز، اصفهان و یزد ازجمله موارد این رویداد بین‌الملل است که اسماعیلی به آن‌ها اشاره کرد.

وی گفت: معرفی سرمایه‌گذارانی که در حال اجرای پروژه مشارکتی در شیراز هستند، کلنگ‌زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوع تبیین آیین‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور و تبادل تجربه در خصوص روش‌های تأمین مالی پروژه‌های زیرساخت شهری و هوشمندسازی نیز بخش‌های مختلف این رویداد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز