خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس از سازمان آتش نشانی شیراز تقدیر کرد؛

ضرورت به‌روز بودن تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی

ضرورت  به‌روز بودن تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی
کد خبر : ۱۵۳۵۹۴۷

به مناسبت هفتم مهرماه سالروز ایمنی و آتش نشانی استاندار فارس از رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز و تعدادی از آتش نشانان این کلانشهر قدردانی شد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در این دیدار با هادی عیدی پور و با اشاره به خدمات انجام شده توسط آتش نشانان، گفت: ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت اختصاصی در حوزه ایمنی و آتش نشانی حاکی از توجه این سازمان به رفع مشکلات مردم و تامین امنیت آنان دارد.

وی ضمن تقدیر از آتش نشان، از فرد آتش نشان به عنوان یک مجاهد و ایثارگر یاد کرد و افزود: از خودگذشتگی یک فرد و به خطر انداختن جان خود برای حفظ جان دیگری قطعا ایثار و فداکاری زیادی می طلبد که در این مهم در آتش نشانان به خوبی تبلور یافته است.

ایمانیه خدمت به مردم را منجر به کسب رضایت الهی دانست و تاکید کرد: باید فعالیت های این سازمان در قالب مستندهای مناسب و منطبق با حقایق، آماده و در دید مردم قرار گیرد تا مردم بیش از پیش با فعالیت های این سازمان و اقدامات یک آتش نشان آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان سخنان خود بر ضرورت تجهیز ملزومات و بروز بودن تجهیزات مورد استفاده در این سازمان تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر در این حوزه شد.

در ابتدای این دیدار هادی عیدی پور گزارشی از مجموعه عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به نماینده عالی دولت در فارس ارائه کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز