خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۳۰ تیم و ۹۰ شرکت کننده؛

مرحله استانی جام معرفت در فارس برگزار شد

مرحله استانی جام معرفت در فارس برگزار شد
کد خبر : ۱۵۱۸۵۴۱

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دومین دوره و مرحله استانی جام معرفت در سطح استان فارس با شرکت 30 تیم و 90 شرکت کننده در مرکز استان برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، وحید خداپرست در حاشیه برگزاری مرحله استانی جام معرفت در فارس بر ضرورت جهاد تبیین تاکید و این فریضه را واجب و نیاز امروز جامعه دانست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با قدردانی از همه شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی و استانی جام معرفت این استان بر تجلیل از شرکت کنندگان و نفرات برتر و همچنین گسترش و لزوم توجه به جهاد تبیین و امیدآفرینی در میان جامعه کار و تلاش فارس که سرداران جبهه تولید و اقتصاد هستند تاکید کرد. 

وی ادامه داد: جام معرفت رویدادی است که در سطح کشور و در قالب فعالیت قرارگاه حضرت زینب(س) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای جهاد تبیین کلید خورده و فارس با 130 تیم و 390 شرکت کننده از این لحاظ در جایگاه اول کشور قرار دارد و بیشترین نفرات و تیم های شرکت کننده در سطح کشور متعلق به این استان است.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس در ادامه گفت: فراخوان برگزاری جام معرفت استان فارس از آذرماه 1402 زده شد و 130 تیم در 37 شهرستان فارس متشکل از کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارت و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی زیرمجموعه تشکیل و در مرحله نخست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به رقابت 30 تیم با 90 عضو در مرحله استانی جام معرفت فارس اشاره کرد و افزود: در نهایت تیم برتر این استان بعنوان نماینده فارس به مرحله کشوری جام معرفت معرفی و اعزام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف دشمن در جنگ ترکیبی را متزلزل کردن اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام اعلام کرد و در پایان افزود: مردم‌سالاری دینی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ضرورت روشنگری، جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز