خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس:

۳۵درصد بدهی های مشترکان، مربوط به بخش خانگی و تجاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۵۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی توسط مشترکان موجب افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی به آنان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد، وصول مطالبات حاصل از فروش انرژی را مهمترین منبع تامین منابع مالی مورد نیاز بخش‌های عملیاتی صنعت برق جهت اجرای پروژه‌های برق رسانی و تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان عنوان کرد.

وی اظهارداشت: وصول مطالبات مشترکان، مهمترین منبع مهم تامین نقدینگی شرکت های توزیع نیروی برق است که در صورت پرداخت به موقع صورت حساب برق مصرفی توسط مشترکان، می‌توانیم منابع بیشتری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق در استان جذب و خدمات مطلوب تری به هم استانی‌های عزیز ارائه کنیم.

این مقام مسئول، افزود: بر اساس قانون برنامه هفتم و به دنبال اصلاح نظام مالی صنعت برق، از این پس تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق انرژی مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری خواهند کرد و در قالب این ساز و کار هزینه خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود که اجرای این مهم علاوه بر پیشرفت و توسعه صنعت برق از انباشت بدهی مالی شرکت‌های توزیع نیروی برق نیز جلوگیری خواهد کرد.

کریمی فرد، با اعلام این موضوع که حدود 35درصد بدهی ها مربوط به مشترکان خانگی و تجاری است، از این مشترکان درخواست کرد با پرداخت به موقع صورت حساب برق مصرفی خود یاری رسان مجموعه صنعت برق در امر خدمت رسانی باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه وصول به موقع مطالبات برق موجب خدمات رسانی بهینه می شود، اظهار امیدواری کرد مردم با پرداخت های به موقع بهای برق مصرفی خود شرکت را درتامین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز