خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز در بازدید شبانه از خط ۲ مترو مطرح کرد؛

فعالیت شبانه در ۵۰ کلان پروژه شهر شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۵۷

قدردان حمایت مجموعه‌های مختلف استانی و شهری هستیم

شهردار شیراز گفت: با توجه به راه‌اندازی نوبت شب در اجرای پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر شیراز، شنبه‌ها به‌صورت ثابت از آن‌ها بازدید و سرکشی از روند اجرای فعالیت در این نوبت جریان دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس در پروژه خط ۲ مترو در ایستگاه آزادی افزود: اتفاقات خوبی در سطح این کلان‌شهر در حال انجام است، این موضوع به جهت حمایت مجموعه‌هایی همچون دستگاه قضایی و شورای اسلامی شهر شیراز و سایر دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، امنیتی، استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس است و قدردان این حمایت هستیم.

وی از پیمانکار پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است، قدردانی و بیان کرد: با یک جدیت و اهتمام ویژه این برنامه در دستور کار است تا ساخت پروژه خط ۲ مترو تا ایستگاه میدان کلبه انجام شود.

شهردار شیراز بابیان اینکه امروز با یک همدلی و وفاق، اقدامات در حال انجام و روبه‌پیشرفت است، تصریح کرد: بالغ‌بر ۵۰ پروژه کلان و بزرگ‌مقیاس در شیراز در حال اجراست که در تمام آن‌ها نوبت شب فعال است و این تعداد پروژه به‌جز چند صد پروژه متوسط و خرد مقیاس است که روند اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

اسدی تأکید کرد: به‌صورت هفتگی و روزانه رصد پروژه‌ها انجام می‌شود تا هیچ پروژه‌ای تعطیل نشود.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سطح این کلان‌شهر در حال انجام است و این موضوع به جهت حمایت مجموعه‌هایی همچون دستگاه قضایی و شورای اسلامی شهر شیراز و سایر دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، امنیتی و استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس است و قدردان این حمایت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز