خبرگزاری کار ایران

پایان رویداد ملى استارتاپ ویکند در شیراز

 پایان رویداد ملى استارتاپ ویکند در شیراز
کد خبر : ۱۳۳۷۰۲۰

رویداد ملى استارتاپ ویکند به مدت سه روز در مجتمع فرهنگى- رفاهى دانشگاه شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، در این رویداد مدیرعامل شرکت همیارنت گفت: استارتاپ ویکند با هدف کمک به صنعت گردشگرى برپایه دانش و فناورى و ایجاد فرصت مناسب براى تعامل بیشتر با نخبگان حوزه استارتاپى برگزار شد.

بنان ماه ادامه داد: محورهاى این رویداد بر اساس تلفیقى از فناورى و گردشگرى در تمام زیر شاخه هاى  آن در نظر گرفته شد تا نگاهى جامع از تاثیر دانش بر صنعت گردشگرى به نمایش گذاشته شود.

وى همچنین افزود: در این رویداد 134 نفر براى ارائه توانمندى هاى خود ثبت نام کردند و با ارائه ایده هاى نوآورانه در مرحله پیش داورى از میان 45ایده، تعداد 16 ایده براى شرکت در رقابت اصلى انتخاب و در نهایت با نظر هیئت داوران به نفرات برتر جوایزى اهداء شد.

مدیرعامل شرکت همیارنت با قدردانى از تمام عوامل برگزارى رویداد بویژه حمایت سازمان همیارى شهردارى هاى استان فارس، خاطرنشان کرد: استارتاپ ویکند در ایران به علاقه مندان کمک خواهد کرد که ایده هاى نوآورانه و واجد شرایط با حمایت هاى مالى توسط سرمایه گذاران و نهادهاى مربوطه بتوانند نقش موثرى در بهبود کیفیت خدمات شهروندى و بالا بردن سطح کیفى فعالیت ها، ایفا کرده و در کمترین زمان ممکن ایده خود را به مرحله اجرا در آورند.

 پایان رویداد ملى استارتاپ ویکند در شیراز

تقویت زیرساخت هاى گردشگرى در کلانشهر شیراز

شهردار شیراز با تصریح بر تقویت زیرساخت هاى گردشگرى در این کلانشهر با مشارکت همه دستگاه ها و نهادها گفت: به این منظور گام هاى جدى برداشته شده که تحول را در این قطب گردشگرى رقم خواهیم زد.

محمدحسن اسدى بر توسعه فناورى ارتباطات بر صنعت گردشگرى اشاره و اظهار کرد: براى این منظور و تبدیل صنعت گردشگرى به یک صنعت مولد و درآمدزا باید با داده هاى مشخص و اصول مهندسى افق پیش رو را تعیین کنیم تا شاهد تحول در این حوزه باشیم.

این مقام ارشد مدیریت شهرى شیراز با تصریح برتقویت زیرساخت هاى گردشگرى در کلانشهر شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) به عنوان یکى از رویکردها با همکارى همه نهادها و دستگاه ها گفت: به این منظور گام هاى جدى برداشته شده که تحول را دراین قطب گردشگرى رقم خواهیم زد.

ساماندهى و تقویت زیرساخت هاى گردشگرى زائر-سلامت در شیراز به عنوان قطب زیارتى و پزشکى به عنوان فرصتى مغتنم با مشارکت همه دستگاه ها و نهادها بوده که شهردار کلانشهر شیراز بر آن تأکید کرد.

وى تصریح کرد: باید از این ظرفیت ها براى افزایش مدت اقامت در شیراز و تقویت اقتصاد گردشگرى و شهرى نهایت بهره را برد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز