خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صداو سیمای فارس:

سیستم آنالوگ در شیراز خاموش می شود

سیستم آنالوگ در شیراز خاموش می شود
کد خبر : ۱۳۰۴۱۹

شیراز به عنوان اولین شهر کشور است که سیستم آنالوگ در آن خاموش می شود.

ایلنا: مدیرکل صداو سیمای مرکز فارس ٰصبح امروز جمعه درنشست صمیمی با اعضای شورای شهرشیراز، ازخاموشی سیستم آنالوگ درروزهای آینده خبرداد.

به گزارش " ایلنا " ٰ " مجید کشفی " گفت: شیرازپیچیده ترین شرایط را به جهت فنی دربین شهرها ی کشوردارد و برای اینکه مردم سیگنال صداو تصویررادریافت کنندهشت ایستگاه باید فعال باشد تا مخاطبین درنقاط مختلف شیرازبتوانند صداوتصویربا کیفیت را داشته باشند؛ اما با وجودسختی های فراوان به همت فرزندان متخصص فارس شیرازآغاز گر خاموشی آنالوگ و استفاده صد درصدی سیستم دیجیتال درکشوراست.

وی به توانمندی های استان اشاره کرد وگفت: ظرفیت های فارس وشیرازدرحوزه های مختلف بسیارفراوان ومتعدداست وقطعا رسانه ملی باید به همه این ابعاد توجه کند.

وی افزود: درحوزه های مختلف ازجمله پزشکی مرکزفارس تلاش نموده این استان را به عنوان یک قطب پزشکی در کشور تبیین نماید.

به اعتقاد کشفی با پیگیری رسانه استانی این امرمحقق شده است و روزانه برنامه زنده تلویزیونی ازشبکه سراسری واستانی پخش می شود و پزشکان حاذق شیرازی پاسخگوی سئوالات پزشکی هموطنان دراقصی نقاط کشورهستند.

مدیرکل صداو سیمای مرکز فارس ادامه داد: درحوزه مذهبی تلاش براین است که شیراز به عنوان یک شهر مذهبی و دینی و به عنوان سومین حرم اهل بیت به هم استانی ها وهموطنان مان و به همه کسانی که به ایران تعلق دارند، درمناسبت های دینی و مذهبی وعزاداری ها وایام نوروز معرفی شود.

وی افزود: همچنین تلاش برنامه سازان این است که شیراز به عنوان یک نقطه گردشگری و سیاحتی با داشتن آثار تاریخی، طبیعی وفرهنگی به شایستگی معرفی شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز