خبرگزاری کار ایران

آدامس بدون شکر «بایودنت» نتیجه تحقیقات «ماسترفوده»

آدامس بدون شکر «بایودنت» نتیجه تحقیقات «ماسترفوده»
کد خبر : ۱۵۴۵۵۶۴

صنایع ماسترفوده در پی تحقیقات گسترده از نیازهای بازار به محصولات قابل توجهی دست یافته که به عنوان برند متمایز محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ شرکت صنایع غذایی ماسترفوده با هدف حضور قدرتمند در بازار صنایع غذایی تحت مالکیت گروه صنعتی گلرنگ به ثبت رسید و پس از طی فازهای تحقیقاتی گسترده و بکارگیری نیروی جوان و متخصص، اولین کارخانه خود را در سال ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی اشتهارد مطابق با استانداردهای بین المللی در صنعت غذا، بطور رسمی ‌افتتاح کرده و به بهره برداری رساند.

 شرکت صنایع غذایی ماسترفوده ضمن تجهیز کارخانه‌ با فناوری‌‌های روز دنیا، بطور تخصصی و قدرتمند با رونمایی از آدامس بدون شکر بایودنت به بازار آدامس ورود پیدا کرد. این مجموعه در کنار تکمیل طرح‌های توسعه‌ای خود، هم اکنون در شهرک‌های صنعتی نوبران دارای چندین سایت تولیدی است و تاکنون محصولات متنوعی از خانواده شیرینی، شکلات و پودریجات نظیر آدامس، پودرهای نوشیدنی گرم، ، پاستیل و کیک را با برندهای بایودنت، اکشن، رنکس، نیچردنت، دکتر بن، بینگو و بینگو پلاس تولید و روانه بازار کرده است.

چشم انداز ترسیم شده شرکت قرار گرفتن در بین ۱۰۰ شرکت برتر جهان در صنعت شیرینی و شکلات تا سال ۱۴۰۸عنوان شده است.

همچنین  به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ، تأمین منافع متقابل تمامی ‌ذینفعان از طریق تولید محصولات سلامت ‌محور، باکیفیت و نوآورانه در صنعت شیرینی و شکلات مأموریت این مجموعه است.

این مجموعه توسعه فرهنگ تولید محصولات فراسودمند را از اهداف خود قرار داده است. در ماموریت این شرکت آمده است «ما با انتقال و بومی‌‌سازی دانش و فناوری روز دنیا و برقراری پیوند میان صنعت و دانشگاه، توانمندی خود را برای حضور رقابتی در بازارهای داخلی و بین‌ المللی ارتقا داده‌ ایم و در جهت کاهش واردات و توسعه صنایع داخلی مجدانه در تلاش هستیم. در مسیر این توسعه، از نقش خود به‌عنوان یک شهروند شرکتی خوب مطلع بوده و ضمن اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی متناسب با برندهای شرکت، با توسعه فعالیت‌‌های تولیدی در مناطق کمتر برخوردار، به ایجاد اشتغال و محرومیت‌‌زدایی می‌پردازیم.»

در راستای تحقق مأموریت‌‌های فوق، ماستر فوده ارزشمندترین سرمایه  خود را سرمایه‌های انسانی می‌داند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز